Namibische dollars over

Hallo,

Na een geweldige rondreis in Namibië hebben we nog 2370 Namibische dollars over (ongeveer 180 euro). Zou iemand deze willen overnemen? Wij wonen in regio Sittard-Geleen.

Wij hebben wel interesse maar wonen in Nijverdal. Durf je het op te sturen?

Beste Rosklei, we zijn een beetje bang om het per post op te sturen. We hebben wel een dochter in Eindhoven wonen, dus als U daar toevallig eens in de buurt langs komt, kunnen we ook daar wisselen.
Met vriendelijke groeten, Schijve.

Nee, dat gaat niet lukken. Mocht je van gedachten veranderen. We vertrekken 12 nov.

Hallo Rosklei,

Gister ben ik teruggekomen van een prachtige rondreis door Namibië en Botswana. Ik heb nog Namibia Dollar 1650,= (ongeveer EUR 120,=) over die ik niet in Europa blijk om te kunnen wisselen.

Ik begrijp dat je 12 november naar Namibie gaat. Zou mijn Namibia Dollars willen overnemen (tegen een vriendelijke koers)? Ik woon in Amsterdam maar zou het bijvoorbeeld aangetekend kunnen opsturen.

Alvast dank voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Tjalling

Hallo Schijve,

Er is al een tijdje overheen gegaan maar hebben jullie die Namibische Dollars nog steeds? Wij gaan 12 oktober richting Namibie.

Martin Houtzager

Dat klopt we hebben ze nog steeds, 2370 Namibische dollar. Je kan ze afhalen voor 150 Euro.

Hallo,

Das mooi, voor dat bedrag willen we het doen.
Echter, wij hebben ook een logistiek probleem, we wonen in Zoetermeer.
Maar… ik heb gelezen dat jullie dochter in Eindhoven woont. Ik werk 2 dagen per week(dinsdag en donderdag) in Eindhoven, Flight Forum.
Is het een mogelijkheid om ze daar te halen?

Ik neem aan dat de biljetten nog steeds geldig zijn, jullie zijn vorig jaar geweest?

Laat maar horen.
Martin en Ria

Hallo, ik heb gisteren een prive bericht gestuurd.

Hoi Schijve,

Ben je nog in het bezit van de dollars?

Groet,

Pascal

Helaas voor Pascal, de dollars worden gewisseld met Martin Houtzager.
Groeten, Apple Schijve

Hallo Schijve,

Heb de dollars gisteren bij jullie dochter gewisseld, verliep prima.

Zie 1 nieuw biljet(2012) van 10 ertussen, de rest is wat ouder.
Ik hoop dat deze ook dit jaar nog geldig zijn, we gaan het zien.

Bedankt nog
groetjes