Naar Malta in oktober

Ik ben een gezellige reislustige jongen van 34. Omdat ik in juli aan een nieuwe baan ben begonnen is de zomer voor mij vrijwel reisloos voorbij gegaan en heb ik erg veel zin om nog een paar dagen te nazomeren en te ontspannen op Malta in oktober. Er zijn mooie aanbiedingen bij verschillende reisorganisaties in die periode, ik zit te denken aan bijv. woensdag heen (9, 16 of 23 okt) en maandag terug.

Steekwoorden: relaxen, terrasjes, strand, korte excursies evt. auto huren voor 2 dagen om het (ei)land te verkennen en een avondje stappen ben ik ook niet vies van.

Mijn oproep is simpel: lijkt jou dit ook een leuk plan? ik zoek een (of misschien een paar) leuke reisgenote(n).

lijkt me wel een leuk idee, ben zelf 30, moet alleen kijken of ik überhaupt vrij krijg. laat maar eens weten wat je in gedachte hebt wat betreft, vervoer en overnachting

23 oktober vertrekken en maandag terug prima idee? Heb jullie al verder iets geregeld?

1 like

23 oktober moet ik helaas aan mij voorbij laten gaan. ben dat weekend in de belgische ardennen. misschien iets voor laatste week november?