Ik ben van plan om ergens in augustus een weekje te gaan mountainbiken in de Ardennen of Limburg. Verblijf in een appartement, overdag mooie routes rijden en 's avonds gezellig kletsen met een drankje en een hapje.
Ik ben een vrouw van 42 jaar en mijn conditie is redelijk. Het gaat me niet om keihard te racen maar voornamelijk om te genieten van de omgeving om je heen.
Het lijkt me leuk om met een groepje te gaan.
Heb je soortgelijke plannen?. Reageer dan.
Wij verblijven regelmatig in een bed&breakfast bij een Nederlands echtpaar in Lellingen Luxemburg. Staat bekend als de mooiste streek van Luxemburg en ligt in het natuurpark. Je kan er ook alleen boeken. Ook hebben ze een apart huisje te huur met 2 slaapkamers en alles er op en eraan. Je moet maar eens kijken op de website. www.logerenluxemburg.nl
Groetjes: Cees.
Als je dit in de eerste of tweede week van augustus (t/m uiterlijk 15 augustus) zou willen, dan zou ik het leuk vinden om mee te gaan. Limburg of de Ardennen maakt me verder niet uit, beiden zijn mooi om door te fietsen. Ik rijd meestal op de weg (daar is m’n mountainbike ook het meest voor geschikt), maar offroad is ook geen probleem. Mijn voorkeur gaat wel uit naar B&B/apartement, ik ben niet zo van het kamperen. Ik hoor graag van je of je dit leuk lijkt! (mag ook per e-mail op davegmn@live.nl)