Moderator Vakantieliefdes gezocht

Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien wel gezien hebben heeft het forum een nieuwe beheerder. De oude beheerder en moderators zijn al heel lang niet meer actief geweest. Hierop heeft Wereldwijzer besloten een nieuw Team aan te trekken. Zij willen immers ook graag dat een forum blijft lopen.
Wat er in het verleden zich (wel of niet) heeft afgespeeld tussen wie of wat ben ik niet mee op de hoogte.

Om het forum weer interessant te krijgen heb ik wat plannen aangaande de layout. Er komen subforums bij, er zullen er naar het archief gaan en sommigen zullen een ander plaatsje krijgen.

Vakantieliefdes blijft natuurlijk, er is altijd bijna wel een lezer op te vinden. Het gaat wel een een andere plaats op het forum krijgen, iets meer naar onderen, onder de balk Leven in Turkije.

Ik woon al heel lang met mijn Turkse liefde happy in Turkije, ken dus alle up’s en down’s van binnen en buiten en weet precies hoe jullie je voelen. Bij gebrek aan tijd, ik heb naast het forum ook een baan en een blog zie ik geen kans om alles van jullie te volgen.

Om eventuele ongeoorloofd taalgebruik, spam of onverhoopte ruzies bij te houden is het wel belangrijk dat iemand de boel in de gaten houdt.

Daarom: **Gezocht een Moderator voor in elk geval het Vakantieliefdesforum
Andere Subforums bespreekbaar

Graag jullie mening? Wie het eerst komt wie het eerst maalt of een wachttijd met aansluitend een verkiezing???

**Aanmelden via PM aan mij Sideli.

Heb je al iemand gevonden?

Njet. Heb je er zin in?