Miss Blanes

Meiden… stuur je foto naar tha_mickface@hotmail.com

ik maak een poll de winnaar krijgt dus…roem :slight_smile:

haha

kenne ze net zo goed gewoon ff de foto hier neerzetten :smiley:
:P:P:P:P:P

hahaha zodat jij zeker alvast alle chickies kan checken die dr naar blanes gaan :stuck_out_tongue: haha mijn foto’s staan op www.sugababes.nl/wegwerpstring :rolleyes: no comment :stuck_out_tongue:

Originally posted by chantiejj@09-03-2005, 10:59:51
** hahaha zodat jij zeker alvast alle chickies kan checken die dr naar blanes gaan :stuck_out_tongue: haha mijn foto’s staan op www.sugababes.nl/wegwerpstring :rolleyes: no comment :stuck_out_tongue: **

ja haha idd :stuck_out_tongue:
Slimme zet craCplusMface :wink:

Goed bezig inderdaad :smiley: :wink:
Kom maar op chica’s :rolleyes:

Ik ben absoluut geen chick :stuck_out_tongue: Maar we gaan we wel naar Blanes :ph34r: www.cu2.nl/mel-low is mijn cu2, en m`n beste vriendin = www.cu2.nl/snoepy87

Originally posted by Mell0w@10-03-2005, 18:38:50
** Ik ben absoluut geen chick :stuck_out_tongue: Maar we gaan we wel naar Blanes **

chica = meisje :wink:
chico = jongen :wink:

meer @ ander onderwerp…

lol, spaans, wha evaaah :stuck_out_tongue:

** Ik ben absoluut geen chick :stuck_out_tongue: Maar we gaan we wel naar Blanes :ph34r: www.cu2.nl/mel-low is mijn cu2, en m`n beste vriendin = www.cu2.nl/snoepy87 **

nouh… je bent anders gaupa genoeg hoor… muchos kusjes… Rene :wink:

Originally posted by blanes_uno@11-03-2005, 17:02:52
** nouh… je bent anders *gaupa *genoeg hoor… muchos kusjes… Rene :wink: **

Wat betekent dat? ik ga ut effe opzoeken :stuck_out_tongue:

hmm… haha zal je de betekenis verklappen… :wink:

gaupa… betekend dat je mooi meisje bent… grof gezegt… “lekker wijf”
haha

kusssieesss
rene

ofte wel tanga :slight_smile:

picturetrail

:o :stuck_out_tongue: Wat moet ik dan zeggen als ik een jongen leuk vind? :stuck_out_tongue: Ik ben echt 0,0 bekend met Spaans

hola guapO inplaats van guapa :wink: dat betekend dus hey lekkere gozer :stuck_out_tongue:

Originally posted by Mell0w@14-03-2005, 00:51:58
** :o :stuck_out_tongue: Wat moet ik dan zeggen als ik een jongen leuk vind? :stuck_out_tongue: Ik ben echt 0,0 bekend met Spaans **

horny aankijken doet ook wonderen

lol, da word wat. Ik zou het klaarspelen om woorden totaal verkeerd uit te spreken zodat ik iets anders zeg :rolleyes: :lol:

Ik ben absoluut geen chick :stuck_out_tongue: Maar we gaan we wel naar Blanes :ph34r: www.cu2.nl/mel-low is mijn cu2, en m`n beste vriendin = www.cu2.nl/snoepy87

Haha Mel hier je beste vriendin :stuck_out_tongue: Ryanne :smiley:

Originally posted by Mell0w@14-03-2005, 19:11:43
** lol, da word wat. Ik zou het klaarspelen om woorden totaal verkeerd uit te spreken zodat ik iets anders zeg :rolleyes: :lol: **

Hier nog zo een geval :stuck_out_tongue:

Originally posted by SnOEpY87@16-03-2005, 17:39:44
** Haha Mel hier je beste vriendin :stuck_out_tongue: Ryanne :smiley: **

Ryaaaaaaaan mien poemelke :smiley: heb je je dan eindelijk aangemeld :smiley: