Milaan 30 nov

Welke spontane vrouw heeft zin om 30 november 4 daagjes naar Milaan te gaan?
Donderdag tot zondag voor 150 euro incl hotel, vlucht en belastingen.

Ik ben zelf 32 jaar (V) en heb gewoon zin om er even uit te gaan

Hallo,
zag je advertentie en dacht, dat is nou precies waar ik zin in heb. Gewoon er lekker even tussenuit op korte termijn, voor weinig geld, met iemand die ik nog helemaal niet ken.
Ten eerste zal ik even wat over mezelf vertellen. Ik ben 23 jaar en ben in Juli afgestuurd maatschappelijk werker. Sinds april werk ik met jongeren in een algemeen maatschappelijk werk instelling in Groningen. Daarnaast ben ik in September begonnen met een studie pedagogiek in deeltijd. Best druk allemaal dus maar ik heb het voorlopig nog naar mijn zin. Verder sport ik twee keer in de week in een fitnesscentrum, ben nog maar net begonnen dus durf niet helemaal te zeggen dat ik twee keer in de week vol ga houden maar het geeft wel energie.
Ik ben een roker, zou dit normaal gesproken niet zo snel vertellen als ik mezelf voor stel, maar denk dat het handig is om te weten. Vind het trouwens geen probleem om me aan te passen en heb als ik wat te doen heb vaak ook geen sigaretje nodig.
Nou zal het hier eerst maar bij laten. Laat me maar weten of het je wat lijkt, ik heb er in ieder geval zin in.
Groetjes Laura

Hoi Laura,

Leuk dat je zo spontaan reageert.
Echter heb ik afgelopen woensdag al geboekt met iemand anders.
Misschien kunnen we een ander keertje wel zoiets ondernemen. Als ik zelf weer de kriebels krijg zal ik in elk geval weer een oproepje doen op deze site, misschien kan jij dat ook doen?

Groetjes Marian