Mijn blogs

Mijn reisinformatie is bedoeld als de landeninformatie voor Georgie / Caucasus.
Ik weet niet op mijn site bij U als zodanig ingesteld is.
Als dat niet zo is, kunt u dan al mijn gegeven naar een landensite georgie omzetten.
Laat mij even weten als dat gedaan is.

met v riendleijke groet

Fred Vorstenbosch

Hoi Fed,

Je zou zelf ook eventueel die informatie in het Europa of Azie forum kunnen plaatsen, zodat andere bezoekers profijt hebben van je kennis.

Groetjes,
Imke

Hoi Imke

Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen zoals je mij als tip aangeeft:
Hoi Fed,

Je zou zelf ook eventueel die informatie in het Europa of Azie forum kunnen plaatsen, zodat andere bezoekers profijt hebben van je kennis.

Groetjes,
Imke

Kan je me daarbij helpen of voor mij doen.

Met vriendelijke groet

Fred Vorstenbosch

Hi Fred,

Ik neem aan dat je de reisverslagen van jou bedoelt op het volgende subforum?

http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=38

Er is echter niet echt een Georgie-forum

we hebben wel het rusland- forum waar meerdere berichten over ex- Sovjet landen instaan.

Echter, je zou ook kunnen kiezen om je verslagen te kopieren en een nieuwe post aan te maken in het Europa reiscafe of in het Azie reiscafe

al weet ik niet precies waar het het beste zou passen. Ik denk eigenlijk, dat ze bij reisverhalen, waar ze nu staan gewoon goed staan! :thumbsup:

HARTELIJK DANK VOOR JE ADVIES, MAAAR GEORGIE IN HET RUSLAND GEDEELTE ZETTEN IS ALS VLOEKEN IN DE KERK. Het zijn niet de mensen die niet met elkaar door een deur kunnen gaan. Maar dat komt wel meer voor.
Ik kom zowel in Rusland als in Georgie (en andere landen).

Ik denk dat ik mijn yeksten over Georgie op je advies in het Azie en Europa blog zet omdat georgie op de kruising is gelegen van Azie en Europa.

Moet ik dan een nieuw account aanmaken, hoe gaat dat dan verder?

graag uw advies

met vriendelijke groet

Fred Vorstenbosch

Hi Fred,

De links die ik gegeven heb, zijn van het Europa en Azie forum. Neem maar eens een kijkje en zie of jouw verhalen ertussen passen.

Als je gewoon op het forumdeel blijft, hebt je helemaal geen nieuwe nick nodig, je doet gewoon hetzelfde als hier een berichtje plaatsen.

voor de rest gewoon blijven bloggen, want naast elke post die je op het forum plaats, staat hoeveel blogs je hebt gemaakt en als mensen daarop klikken, komen ze vanzelf bij jouw blogs uit

dus het heeft geen zin om een Georgie forum te maken?
Ik zou zo graag wensen dat Georgie meer in de pciture komt te staan.

In verdere afwachting van je reactie, met vriendelijke groet

Fred Vorstenbosch

Hoi Fred,

Er zou wel een Georgie forum gemaakt kunnen worden op Wereldwijzer. Zou jij hiervan dan wellicht ook beheerder willen zijn? Anders ben ik bang dat het forum snel ‘stil’ komt te liggen.

Groetjes,
Imke

Met alle liefde van dien zal ik de beheerder van Georgie forum willen zijn.
Ik ben er imiddels al 6 x geweest, ga in september er weer heen voor mijn seminar tourism die ik daar als vrijlliger geef. Ik ken redelijk veel mensen.
Zeg maar hoe te handelen. Ik heb er de tijd voor en wil graag dit landen mede ondersteunen. Ik ken zelf persoonlijk the first lady van Georgie.

In afwachting van je reactie, met v riendelijke groet

FRED

Hoi Fred,

Ik heb je hierover even persoonlijk gemaild.

Groetjes,
Imke