Beste lezers van Wereldwijzer,
Hier nogmaals een verzoekje, dit keer met toestemming van Hans:yes:
In het kader van mijn master thesis voor m’n studie Economie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam wil ik jullie vragen me een handje te helpen en deze enquete in te vullen.
Ik denk dat je er tussen de 5 en 10 minuten maximaal mee kwijt bent, maar je doet mij er een groot plezier mee!
Ik wil graag duidelijk maken dat het hier niet een enquete betreft met commerciële doeleinden.
Als er vragen zijn over het hoe en waarom, zal ik deze graag via de WW mail beantwoorden. Ik kan hier niet alles uitleggen, want dat zou de beantwoording van de vraag kunnen beinvloeden. De rede dat ik de enquete hier post is omdat ik mensen zoek die ervaringen hebben met turkse charter maatschappijen.
Alvast bedankt, Floris
P.S. Complimenten trouwens voor het forum, ziet er goed gestructureerd en gezellig uit, waarschijnlijk zal ik hier wel vaker even langswippen (meen ik serieus).
Hey Floris, heb je al een mailtje gestuurd vanmorgen. Ik heb ook jouw enquete ingevuld, alleen was er die vraag van welke maatschappijen ken je die vanuit Nederland vertrekken ? Nou, die weet ik niet precies maar heb erbij gezet dat die dat ik vermeld heb, uit Belgie vliegen. Maar wss telt mijn enqueteformulier niet mee?
Sorry dat ik niet eerder reageerde, zag je mailtje inderdaad.
Het maakt niet zoveel uit, ik zag inderdaad in de resultaten België voorbij komen, dus dat is prima. Het gaat meer om het referentiekader wat de ge-enqueteerde heeft. Iemand met veel kennis of weining kennis/ervaring. Dus jouw ingevulde enquete is zeker waardevol.
Dank allen die hebben ingevuld!!! Vorr wie het nog nietheeft gedaan, kan de input goed gebruiken