met kindje naar turkije ML waterworld

Hey,
binnenkort gaan we op vakantie naar belek. meerbepaald magic life waterworld, er is een kindje bij van 10 maand en een van 5 jaar oud. Wat wij ons afvragen is of alles daar ook voorhanden is zoals hier (luiers, verzorging enz) ? heeft iemand ervaringen met dit hotel alles is welkom vooral hoe het er is voor kinderen. Alvast bedankt

www.vakantiereiswijzer.nl is daar ook niks op te vinden?? Sorry ben er zelf niet geweest, kan je dus niet helpen! Alvast een fijne vakantie!!

x

Ik ben in Februari naar Belek geweest (Sillyum Hotel) en daar was echt niets te beleven, we moesten zeker 20 minuten dolmus op tot in het centrum en daar was ook al weinig tot niets te doen, het was wel buiten seizoen, mss dat het in de zomer beter is, anders kan ik je ook niet helpen…

in 2004 2e keer in belek geweest…
belek vind ik ook niet erg leuk…weinig te doen.
in het hotel dat je noemt ben ik niet geweest, maar er is maar een straat met hotels, dus het zal wel in de buurt liggen.

groetjes

filiz

@Holidayfamily: Ik heb zojuist op mijn werk even in de toeristiek gekeken voor meer informatie, maar zij hebben deze accommodatie nog niet bezocht. Kan dus ook in dit systeem niks meer vinden!

X