Afrika. Er zijn weer plannen voor een avontuurlijke privéreis in oktober 2009 door Malawi en zuidelijk Tanzania. De jeeps met kampeeruitrusting staan al gereed. Overnachten doen we in principe op camp sites. De voorkeur gaat uit om de reis met 4 vrouwen en 4 mannen (50-65 jaar) te ondernemen. We zoeken nog twee mannen als medereiziger. **[EMAIL=“tongoossens@zeelandnet.nl”]tongoossens@zeelandnet.nl. **
Al veel zakelijk gereisd alleen nog nooit het Afikaanse contingent bezocht. Wel plannen om binnen afzienbare tijd met Toyota HZJ75 of 78 een reis te gaan maken.
Wellicht is er een mogelijkheid om meet reizen. Man 54 jaar slank sportief 1.89 84 kilo beroep salesmanager univeristair geschoold.
Graag ontvang ik info hoe en of er mogelijkheden zijn.
Met vriendelijke groet,
Siep Siesling
Hallo Siep,
Hartelijk dank voor de belangstelling. Jammer dat je niet eerder wat van je hebt laten horen. Momenteel zijn we in gesprek met enkele belangstellende mannen om aan te sluiten. Als zij van de reis afzien, wil ik vrijblijvend opnieuw contact met je opnemen.
Mvg
Ton Goossens
Hallo Siep,
Ik weet niet of je nog belangstelling hebt voor de reis met jeeps door Malawi enz. Een van de mannelijke deelnemers ziet af van de reis. Laat svp iets van je horen
Mvg
Ton Goossens
[EMAIL=“tongoossens@zeelandnet.nl”]tongoossens@zeelandnet.nl