Meerdaagse bergwandeling

Hallo,

Ik vraag me af of hier nog mensen zijn die graag met de rugzak voor meerdere dagen op pad willen gaan. Heel basic. Overnachten in Berghutten (of tent), hout zagen om warm te hebben (in koude dagen), overleven op trekkersbrood die wonderwel meerdere maanden goed blijft, genieten van de natuur. Trotseren van de hoogste bergtoppen, fout lopen, en zich bovenal meerdere dagen niet wil wassen door gebrek aan sanitair… Dit laatste is spijtig genoeg niet overal meer mogelijk daar ook op bergroutes de luxe toeneemt!

Zelf dacht ik aan landen als Zweden, Noorwegen, de GR20 Corsica schijnt ook zeer mooi te zijn…

Periode: halverwege augustus begin september. (Ten laatste 12 Sept terug in ons Belgenland).
Dit voor een 2 - 3tal weken. Eventueel met als afsluiter wat rondkuieren in de streek.

Mijn eerste (en enige) groepstrektocht was Lapland (Oulanka) Buitengewoon zalig!

Laat gerust iets weten,

grtj,
Daisy (23 jaar)

Normaal ben ik daar ook wel voor te vinden, met de rugzak en de tent erop uit. Dit jaar heb ik echter mijn zinnen gezet op een rondreis door Kroatie (met de auto).
Dit wil echter niet zeggen dat ik de rugzak niet omdoe en een trektocht van 2-3 dagen door een van de natuurparken en of op de eilanden maak.

Hey Daisy,

Heb je ondertussen al iemand gevonden? Ik zou hee; graag de Gr20 willen lopen!

Sjoerd