Meer weten? Klik dan even door

Hi,

Ik ben Yvette, 24 jaar en woonachtig in Beverwijk.

Als klein kind ging ik al jong mee met mijn ouders met het vliegtuig elk jaar. Dit was voornamelijk naar Zuid Europa, Duitsland, Polen en Tjechië kan ik ook van mijn lijstje schrappen. Later ben ik natuurlijk op eigen houtje gaan reizen maar ook weer in Europa.

Ik heb Europa dan ook wel een beetje gezien en wil graag naar buiten Europa. San Francisco staat boven aan mijn lijstje, lijkt mij een onwijze mooie en levendige stad!

Ik heb hier een advertentie gezet omdat mijn vriendinnen allemaal bezet zijn en “vast zitten” aan hun vriendje. Ik wil graag op reis maar liever niet alleen dus.

Wil je meer van me weten en wil je ook graag naar San Francisco dan kan je me altijd even een mail sturen.

Groetjes,
Yvette

Hoi Yvette,welkom op wereldwijzer!
Op zoek naar een reisgenoot voor een trip, vakantie of wereldreis,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer!
Nou leuk dat San Francisco op je programma staat Yvette.
De stad straalt een overweldigende warmte en gastvrijheid uit ook zijn er intressante bezienswaardigheden te vinden zoals het wereldberoemde Alcatraz(vroegere gevangenis) alsook de Fischerman’s Wharf (plek voor visliefhebbers)
Indien je nog met vragen zit dan kan je die stellen in het Amerikaforum
Suc6 nog met het vinden van een reispartner Yvette!
groet,georgessiam.