Meehelpen bij ecologisch project in hartje Frankrijk?

Ecologisch centrum voor persoonlijke groei in hartje Frankrijk zoekt mensen die mee willen helpen.

Midden in de Franse natuur samen werken aan een betere wereld. Le Moulin.
je verblijf is gratis.
Dagelijks een uitgebalanceerd programma van werk, mindfullness, yoga en gezonde voeding.
De werkzaamheden bestaan hoofdzakelijk uit:
Buiten, werken in de (moes) tuinen
Binnen, constructie en restauratie werk, koken

Alle maaltijden zijn vegetarisch.
Regelmatig worden er yoga en meditatie lessen gegeven.
Je kunt meedoen met schilderen, beeldhouwen, boetseren.
Het domein ligt midden in de natuur (4,3 hectare grond), met 4 grote gebouwen, waaronder een voormalige watermolen, broodoven ea.
Kijk voor meer informatie op www lemoulin biz

We heten je graag van harte welkom.
Groetjes uit het hartje van Frankrijk.

Woorden die de ziel raken zijn mooier dan juwelen

Creatieve en yoga cursussen in Frankrijk, www.sadhaka.nl

Hallo,

Wat grappig, ik ben inmiddels al een tijdje op zoek om iets te doen. Vooral om innerlijke rust te vinden maar ook voldoening, die ik hier in Nederland niet vindt. Het lijkt me heerlijk om een tijd weg te zijn van huis. Vorig zomer 8 weken in Portugal geweest en het was super! Ik heb al eens op jullie website gekeken (sadhaka.nl) maar toen dacht ik, ja alleen een vakantie, ik wil graag meer! Jullie staan genoteerd, het lastig is wel dat ik inmiddels al zoveel dingen heb gezien die me leuk lijken … haha!

Liefs,
Aniek.

alles op zn tijd Aniek,
maar je bent van harte welkom. als je eenmaal begint met reizen, hop je makkelijk door van plek naar plek. soms moet je gewoon eerst de eerste stap zetten. veel succes, en hopelijk eens tot ziens. Wij zitten er nog wel de aankomende decennia;-)