Voor ons nieuw project op het platteland in Siem Reap waar we momenteel een nieuwe medische post aan het bouwen zijn zoeken we nog volop medische vrijwilligers, kijk hier naar de voortgang van de bouw:
Heb je interesse mail dan even naar : [EMAIL=“volunteers@cambodia-dutch.org”]volunteers@cambodia-dutch.org
meer info www.cambodia-dutch.org
groetjes
Jan
Hoi Jan!
Ik kom per september/oktober naar cambodja bij jullie project als verpleegkundige werken.
Ik hoop dat er in die tussentijd nog meer vrijwilligers zich aanmelden zowel voor de health care, zowel voor de engelese les of klusjes bij de waterput fietsen repareren enz
Dus Vrijwilligers, laat me weten als je ook geinteresseerd en net zo enthousiast bent over dit project als ik, zodat we in contact met elkaar kunnen komen.
tot horens, groetjes debbie
Hoi Debbie,
Leuk dat je hiereen komt, je zult zien dat het een ongelooflijk mooi land is met een uiterst lieve bevolking. Je bent van harte welkom en is er inderdaad genoeg te doen. Je weet inmiddels hebben we ook een ziekenhuis op het platteland wat we samen met de lokale medische mensen runnen en inderdaad genoeg andere werkzaamheden te doen.
In deze tijd als je komt zoals het er nu uit ziet hebben we meerder vrijwilligers van alles wat.
Ik kijk uit naar je komst.
Groetjes
jan
Het nieuwe Health Care is klaar.
Iedere dag is het ontzettend druk en de mensen zijn maar wat blij met ons Health Care.
Heb je zin om ons en onze lokale medische mensen te komen helpen stuur dan een mailtje naar volunteers@cambodia-dutch.org
Voor meer informatie en foto’s kijk op de onderstaande links.
Groetjes
Jan
Cambodia-Dutch-Organization
026, Phum Taphul, Khum Svay, Dangkum, Siem Reap, Cambodia.