Medicity

Geachte redactie, Ik heb problemen om mij te laten registreren op Medi City!! mijn gebruikersnaam:georgessiam en mijn persoonlijk wachtwoord wordt niet aanvaard!!Voor alle registraties gebruik ik mijn naam en dezelfde wachtwoord,dit om het mij gemakkelijk te maken.Wat doe ik fout redactie?met beleefde groeten ,georgessiam.:chin:

Je naam is nog niet in gebruik, dus dat is het probleem niet. Ook als je hetzelfde wachtwoord als hier wilt gebruiken, is dat geen probleem.

Wat voor foutmelding krijg je te zien? Heb je de beveiligingsvraag goed beantwoord (dus als ze vragen het getal 6 voluit te schrijven, doe je dan natuurlijk met ‘zes’, maar dan zonder aanhalingstekens uiteraard ;))?

Zo heb ik het gedaan,het getal 6 voluit geschreven,maar dat is niet het enige,ik krijg melding dat ik de naam george moet gebruiken,inplaats van georgessiam.ik wil ook hetzelfde wachtwoord gebruiken zoals ik ben geregistreerd op wwz,maar het lukt niet?gegroet:georgessiam.:chin:

Ik leg je vraag voor bij de sitemanager van Medicity!

Geachte,is er al een oplossing gevonden?gegroet:geor’gessiam.

Yvonne is een paar dagen er tussenuit. Zodra ze terug is, zal ze je helpen!

Bedankt,Jurjenb voor je berichtje!gegroet:georgessiam.

Beste Jurjenb,heb op een ander computer mijn registratie kunnen doen voor (medicity) Ik heb een computer gebruikt in een plaatselijke bibliotheek!Na drie pogingen is het me gelukt!!“STRANGE?VERY STRANGE” sorry voor de last ,ik weet ook niet hoe het kwam dat ik met mijn eigen pc,problemen had om er in te geraken!gegroet:georgessiam.

Hoi Georgessiam,

Begrijp ik dat de registratie helemaal gelukt is (ook met sms?)?

Groetjes,
Yvonne

Hoi yvonne,ja ik heb me laten registreren via andere computer(bibliotheekwinkel)na 3x was ik er binnengeraakt!!Nu andere probleem,mijn mobieltje is stuk,kan geen sms versturen.(heb gsm binnengedaan voor reparatie)zou vrijdag moeten gemaakt zijn(hopelijk)gegroet:georgessiam.

Had gisteravond nog een sms verstuurd om mij te registreren,kreeg een foutmelding,en mijn 1.5euro is eraf gegaan van mijn belwaarde!heb ondertussen een pm gestuurd met de foutgegevens naar Leontien,misschien dat ik morgen een bericht krijgt hoe ik dit moet oplossen,we zullen zien!gegroet

Oke, dan zal zij dit verder afhandelen!

Groetjes,
Yvonne

Ik ben enorm ontgoocheld dat ik niet word geholpen op medicity,had mijn registratie via sms doorgespeeld(het berichtje was niet aanvaard via 6603)nu is het niet meer nodig omdat ik vandaag vertrek naar Thailand.groeten van een ontgoochelde georgessiam.:chin:

Dat is vervelend.
De sitemanager van MediCity Leontien heeft je vorige week maandag een WW mailtje gestuurd met daarin haar emailadres. Daar kon je haar op bereiken als het niet lukte met de registratie. Zij houdt zich meer met MediCity bezig dan met Wereldwijzer, vandaar. Het lijkt mij dat je haar alsnog even een email stuurt, dan kan zij je probleem verder afhandelen.

Ik hoop dat je een leuke tijd in Thailand hebt!

Groetjes,
Yvonne