Ik ben een student International Media and Entertainment Management aan de NHTV in Breda, en ik ben op zoek naar een stage in Fortaleza. Heeft iemand tips, of ken je bedrijven die Nederlandse studenten aannemen? Huisvesting heb ik al, dus het gaat alleen om een stageplek in de media. Ik kan alle tips gebruiken!
De Helpdesk is bedoeld voor vragen over de werking van de website, jouw vraag past veel beter in het speciale Stageplaatsen in het buitenlandforum (dan heb je bovendien ook een veel hogere kans op reacties).
Ja ik heb eigenlijk wel een vraagje… Kan ik het dan verplaatsen? Ik zag hier namelijk een nieuw forum aanmaken staan, maar kon het bij het stage onderdeel niet vinden…
Zelf verplaatsen is (als het goed is) wel mogelijk. Bovenaan dit topic kun je klikken op [Onderwerpopties v] en “Move thread”. Het is mogelijk dat dit enkel een optie is voor VIP-leden, maar dit weet ik niet zeker.
Ben je er inmiddels uitgekomen?
Het lijkt me trouwens een beter idee om niet deze topic te verplaatsen omdat het nu echt een helpdesk vraag is met antwoorden. Ik zou dus, hoe Jurjen het uitlegde, in het Stageplaatsen in het buitenland (onder forum Wonen en Werken in het buitenland) een topic openen.