Medereizigers voor safari Tanzania januari 2012

In januari ga ik samen met mijn vriend naar Tanzania waar we eerst de kilimanjaro gaan beklimmen. Vanaf 7, 8 of 9 januari hebben we ruim twee weken gepland voor safari tochten. Hoe en wat staat nog volledig open.

Wij zijn op zoek naar medereizigers om een jeep mee te delen, omdat dit veel scheelt in prijs.

Kim.

Beste Kim,

Ik ga begin (1) januari samen met mijn vriendin naar Tanzania voor ongeveer 3 weken. Volgens mij overlappen onze reisschema’s precies dat samen safari er niet inzit. Maar wellicht dat we andere tips kunnen delen; ik heb zo’n idee dat we een redelijk identieke trip voor ogen hebben. Wij zijn nu een beetje bezig eea op een rijtje te zetten en ervaringen zijn dus welkom. Ons plan is nu om te vliegen op Kilimanjaro, daar vervolgens ongeveer een week een safari te doen (georganiseerd uiteraard) en daarna naar het zuid-oosten te reizen. Aangezien wij ook duiken willen we bij Mafia wat duiken gaan maken. Vervolgens klimmen we op richting Dar es Salaam en sluiten we af met een paar dagen Zanzibar. Hebben jullie toevallig al tips gekregen om te overnachten?

groeten,

Pim