Marktonderzoek: Vakantie naar Suriname of de Caribisch gebieden

Hi! Alles goed reizigers?

Ik heet Petetrus een student en studeer toerisme op het Vrije Universiteit in Brussel. We zijn bezig met een marktonderzoek en hebben daar bij jullie hulp hard nodig!!

Wisten jullie dat Suriname, werd gekozen door de Nederlanders en Belgische vakantie ganger als de nr 1 vakantie bestemming van het het jaar 2012?!

Wisten jullie dat vanaf 1 mei niet twee vliegtuigmaatschappijen vliegen maar vier naar Suriname?!
Dat zijn Martinair en TUI ( Arkefly)

Vandaar dat we deze enquete in het leven hebben geroepen.

Ik wil 5 tot 10 min van je tijd stelen, zou je me kunnen helpen met het invullen van een enquête? Het is geheel anoniem!

De enquête dient om inzicht te krijgen in het vakantiegedrag en vakantiepatroon van (potentiële) reizigers naar Suriname en of het Caribisch gebied.

Hieronder vind je de link.

http://www.survio.com/survey/d/Q5E1P9F3R3U9W2L9J

Graag zou ik je willen vragen om deze marktonderzoek door te sturen of delen met familie, vrienden, kennissen, collega’s en studenten.

Thanks voor je medewerking!

hoi heb heel veel belgische vakantie gangers gezien in suriname dat klopt jah. ik wilde even een vraagje stellen weet je misschien waar ik kan informeren over de organisatie die stage regelt in Suriname vanuit Belgie.
Heb hele aantrekkelijke aanbiedingen voor stagaires waardoor men goedkoper uitkomt toch

Nee, ik weet dat er heel veel in sur. zijn maar kan je aanraden het beste flyers te maken en weekend bijv. als je toeristen ziet gelijk eentje te geven. Weet wel dat ze veel naar het vat gaan dat is heel erg bekend bij stagiaires.

Weekend gewoon flyeren. dat zal zeker lukken.
groet, Sharda

Hoi Peterus,

Eerder gaf je aan dt er meerdere maatschappijen naar Suriname zullen vliegen.
Op de site van Martinair kan ik er niets van vinden. Hoe zit het precies?