Marketing / Event / Entertainment Stage in New York, Amerika

Bedrijfsprofiel:

Locatie: New York
Type stage: Marketing / Event / Entertainment
Branche: Event planning

Omschrijving:

Dit is een evenementenbureau met een eigen nachtclub in het bruisende Manhattan. Er worden verschillende evenementen georganiseerd, van bedrijfsfeesten tot verjaardagpartijen.

Ze werken onder andere met MTV, American Airlines en CNN.

Stage:

Als stagiair ben je betrokken bij het hele proces dat plaatsvindt voordat het evenement gaande is. Daarbij moet je denken aan afspraken met klanten om te achterhalen wat precies hun wensen zijn. Vervolgens alles in kaart brengen en een planning maken. Het regelen van DJ’s, barpersoneel, garderobepersoneel etc. Je leert dus echt alle aspecten die komen kijken bij het organiseren van evenementen.

Schrijf je dan gratis en vrijblijvend in via de website www.abroad-internships.com

Of neem contact op via: [EMAIL=“info@abroad-internships.com”]info@abroad-internships.com

1 like

Mijn naam is Onkelinx Kay, Marketingstudente aan de Karel de Grote-Hogeschool in Antwerpen. Volgend jaar zou ik graag mijn stage willen doen in New York. Ter voorbereiding zou ik graag deze zomer al een aantal weken stage willen lopen. Is dit mogelijk, zo ja, aan welke vereisten zou voldoen moeten worden?

Met vriendelijke groeten

Onkelinx Kay

Beste

Mijn naam is Tom Vrolix en student Marketing aan de Katholieke Hogeschool Limburg. Ik zou, net zoals Kay, graag volgend jaar mijn stage in New York doen. Vanaf welke periode betreft deze stage aangezien onze ‘officiële’ stagetijd van 25 maart tot 14 juni loopt. Zelf heb ik reeds ervaring met organiseren van evenementen. Ik ben hoofdorganisator van een evenement waar ongeveer 2500 mensen komen. In mijn opleiding zat dit jaar ook het organiseren van een marketing-gerelateerd evenement. via deze link: [ame]Viral Infection - 11/05/2012 - C-Mine - YouTube zie je een sfeer reportage.

Met vriendelijke groet
Tom Vrolix