Marketing/Business meewerk stage in Melbourne

Ben je een HBO marketing of business student, vind je online marketing interessant, spreek je bovengemiddeld Engels en ben je opzoek naar een afwisselende en leuke meewerk stageplaats in Melbourne, dan zijn we opzoek naar jou.

We zijn een start up recruitment agency gericht op een specifieke internationale markt in melbourne en opzoek naar een stagiaire die ons kan ondersteunen met (online) marketing activiteiten zoals social media, advertising. Contact leggen met bedrijven en professionals over de hele wereld. Actief meedenken over het marketing beleid en verder onderzoek en taken eromheen.

We bieden een uitdagende en leerzame stage waarbij we je de ruimte geven je ideeën en kennis in de praktijk te brengen. Verder bieden we je ondersteuning en hulp met de voorbereidingen van je reis naar Australie en tijdens je verblijf hier in Melbourne.

Ben je geïnteresseerd, dan horen we graag van je!
Stuur een mailtje met CV naar: info@workplacelink.com.au

Alvast bedankt en misschien tot in Melbourne!

Beste,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een stage in Australie. Ik zelf studeer Marketing op de HAN in Nijmegen en ik zit momenteel in het tweede jaar. Is deze stageplek nog vrij of niet meer?

Ik hoop op een snelle reactie.

Guido Stevens

Hi, de stage is inmiddels al gevuld! Succes met het zoeken naar een stage

Beste Guido,

Wat leuk om te horen dat jij naar het buitenland wilt gaan voor jouw stage! Stagehuis biedt super leuke stages aan in de Marketing / Sales / Pr. Kijk even op onze website en vacature bank voor meer informatie! www.Stagehuis.nl

Wat leuk aan Stagehuis is dat wij letten op jouw persoonlijke wensen! We organiseren echt een stage op maat.

We horen graag van je wanneer we je verder kunnen helpen bij het vinden van een stage in Australië!

Groetjes Team Stagehuis