Ik ben momenteel bezig met een website om gemakkelijk reisgenoten te vinden! Op dit moment is het (vind ik) vaak lastig en omslachtig de juiste reisgenoten te vinden, omdat alleen met bestemming gewerkt wordt, oproepen blijven staan (terwijl mensen al weer weg zijn ), etc.
De bedoeling van deze site is dat je op een kaart gemakkelijk op lijnen tussen steden (reizen) en steden zelf (verblijf in steden) kunt klikken zodat je meteen reizigers ziet die aan de jou ingevoerde criteria voldoen!Verder zullen er veel extra mogelijkheden zijn zoals invoeren van eigen (flex) trips, foto’s, blogs en meer!
De site is hopelijk begin volgend jaar online maar je kunt je nu alvast inschrijven om een bericht te ontvangen als ie online staat. Het is gratis!!
Leuk idee! Het lijkt me echter heel heel lastig om voldoende mensen in je systeem te krijgen, zodat je altijd en overal iemand vind wanneer JIJ dat wilt. Heel veel succes.
Mijn ervaring is echter dat je ter plekke heel goed mensen kan ontmoeten, dus wat dat betreft zal ik wss geen gebruik maken van je initiatief.
Altijd en overal mensen vinden is natuurlijk niet mogelijk, maar op heel veel plekken wel, helemaal waar veel reizigers heen gaan!
Verder is het leuk om te gebruiken want als t goed is (even kijken of dit programma/web technisch lukt) worden alle ingevoerde reizen na afloop in een ‘completed trips’ map gestopt, met kaart, waardoor je een mooie kaart krijgt van de reizen die je gemaakt hebt, compleet met wie samen en als je wilt foto’s en blogs.
Verder klopt t dat je ter plekke vaak mensen kunt vinden, maar middels deze site kun je zelf meer kiezen met wie je wilt en helpt t gewoon extra! Natuurlijk kan t op de ‘gewone’ manier maar deze site zal t gewoon allemaal een stuk makkelijker maken. EN wat betreft t aantal mensen: think big:wereld: Als het een goede site wordt en t echt werkt trekt dat weer mensen aan…dat is wel mijn plan!:cheer: Bedankt voor je reactie iig!