Maart/April Wie gaat er met ons mee olifanten wassen?

maart/april wie gaat er met ons olifanten wassen?
Hi,

Ik ben voor de maand maart tm half April op zoek naar iemand die het leuk vind om samen op reis te gaan. (Kan ook deel van deze periode) Ik heb een dochtertje van 20 maanden. Ik ben aantal keer met haar naar Zuid-Afrika geweest, maar waar ik toch steeds tegenaan loop is dat voornamelijk zodra zij slaapt, ik geen kant op kan en het zoiezo leuk is om met iemand samen te zijn. Het zou leuk zijn als je zelf ook kind/kinderen hebt rond die leeftijd. Kunnen ze zich samen vermaken. Mijn reis bestemming staat nog niet vast. Liefst ga ik naar een zonnige bestemming buiten Europa, bijvoorbeeld Thailand maar heb je een ander interessant plan sta ik daar voor open. Voor degenen zonder kids die het toch aanspreekt ook van harte welkom natuurlijk. Dacht zelf richting tropische omgeving, wit strand, helder water, elke dag zon :zon02:, veel zwemmen, warm, kindvriendelijke omgeving, met oppasmogelijkheden ter plaatse. GEEN MALARIA GEBIEDEN. Olifanten wassen lijkt me ook super, misschien iets in combinatie met vrijwilligerswerk/strand.

Tips voor leuke, originele, betaalbare reizen met ‘ukkie’ altijd welkom.

Ik hoor het graag, dank je.