Wie reist vrijdagavond, zaterdag of zondag (24/25 of 26 juli 2009) naar Noord Italie of wil een lift (gedeelde benzine kosten).
Ik wil graag meerijden of anders zelf rijden maar dan de kosten delen…
Groet Marlien
hoi,
ik moet naar zuid italie en heb geen rijbewijs, dus nu is de vraag wil je zekerweten naar noord…
en wil wel bezine kosten delen alleen heb ik niet veel geld meer maar wil me vriendje zien :wub:
hoor graag van je
beste??? die haar/z’n vriendje wil zien…Helaas heb ik vandaag besloten, omdat er geen reacties waren, de bus te pakken…de goedkoopste manier om te reizen. Tenminste wat ik op zo’n korte termijn kon vinden…
Jammer, als ik het bericht gister had gehad had ik misschien nog anders besloten…en hadden we samen kunnen rijden!
Succes met het vinden van een lift…
Groet,
Marlien
hooi,
zou ik je mogen vragen waar je de bus pakt en wat je betaald?
want van de treinen enz weet ik t wel maar de bussen kan k moeilijk vinden op internet:)
Ik heb allerlei bus maatschappijen vergeleken. Daarbij kwam Eurolines het gunstigste “uit de bus”.
Ik betaal €89,-, enkele reis Verona. Volgens mij hadden ze ook rechtstreekse lijnen naar Rome ed.
Tel: 020-5608788
Groetjes en succes!
en de opstapplaatsen in dit geval waren Rotterdam, Den Haag en Amsterdam maar die kunnen volgens mij ook Utrecht en Einhoven zijn…
Ik betaal €89,-, enkele reis Verona. Volgens mij hadden ze ook rechtstreekse lijnen naar Rome ed.
Tel: 020-5608788
Groetjes en succes!en de opstapplaatsen in dit geval waren Rotterdam, Den Haag en Amsterdam maar die kunnen volgens mij ook Utrecht en Einhoven zijn…
Voor een volgend X, check:
Geweldige sites!
Cool Runnings!
Greetings, Nagiha.
Bedankt voor de tip!
Groetjes Marlien