Leuke Meid Gezocht Voor Vakantie 20/25 Jaar.

Hoi,

Ik ben een meid van 20 jaar en kom uit Delft, mijn hobby’s zijn: winkelen, uitgaan, computeren, bioscoop, poolen, zwemmen/sporten, vakanties en gewoon gezellige leuke dingen ondernemen. Ik ga van start in september met de opleiding Sociaal dienstverlener en daar heb ik veel zin in :] Ik zoek een leuke meid uit de buurt van Delft die ook zin heeft om op vakantie te gaan in de maanden juli/augustus een last minute reis, die vallen heel erg mee in de prijs en is ook erg leuk om te doen, vooral als je elkaar nog niet goed kent. Ik ben wel een type van een hotel en All inclusieve en geen kampeertype. Dus ben je tussen de 20/25 jaar en lijkt het je ook leuk en heb je ook niet echt de goede persoon om mee te gaan stuur me dan een mailtje of voeg me toe aan de MSN: Greeneye18@msn.com

Groetjes en hopelijk tot horens.

hey Melinda,

Alles goed? Ik zal mij even voorstellen, heet Annelies en ben 1e jaars geneeskunde student in leiden. Ik las je berichtje en dacht wat leuk :slight_smile:
Ik zelf heb een paar weken mijn vakantie moeten annuleren omdat mijn vriend en ik uit elkaar zijn gegaan. Toch zou ik graag nog even op vakantie willen, maar gezien mijn vriendinnen al een vakantie hebben geboekt is het moeilijk :frowning:
Maar goed zal even snel iets over mijzelf samenvatten: hou van winkelen, stappen met vrienden, muziek, films en sporten. Ik ben een vrolijke en positieve ingestelde meid.
Op het moment heb ik nog geen vakantiebaantje kunnen vinden dus ik dacht eraan om in het buitenland een baantje te nemen, maar heb nog niets vastliggen.
Misschien vind je het leuk om een keer te chatten op msn… Mijn adres is a_vanderplas@hotmail.com

Ik hoor het wel :smiley:
groetjes!!!