Leuke en goedkope slaapplaats gezocht in Paramaribo

Hallo,

Heeft iemand tips om fatsoenlijk en niet al te duur te slapen in paramaribo.
In eerste instantie voor 2 a 3 dgn achter elkaar en wllicht nog tussendoor een paar dagen?

Verder nog tips wat we absoluut moeten bezoeken en bij welke reisorganisatie we dat kunnen doen? We blijven goed 16 dagen.

Alvast bedankt!

Gr lisette

hoi,

Uw gaat niet makkelijk leuke en goedkope slaapplaats vinden in Paramaribo. Meestal zijn ze niet in goeie staat.

Maar hier heb ik een website www.via2000.net, misschien kunt uw hier een leuke woning of apartement vinden.

Mets is 1 van de beste reisagent.

Maar er zijn ook andere reisagenten die goedkope tripjes organiseren.

Verder heb je leuke plaatsen zoals Baboenhol, brownsberg, Blanche Marie Vallen veel op te noemen.

Als uw nog iets wil weten, dan hoor ik graag van uw.

Vriendelijke Groet.

Je kan slapen bij Zus & Zo, verwacht niet te veel luxe maar wel een zeer leuk Hostel. Daarnaast zou je nog naar Albergo Alberga kunnen ( ook een zeer leuk hostel). Verder zou je naar de Eco lodge kunnen. Er zijn veel tour operators die tours organiseren naar de binnenland. Ik raad je aan om minimaal 1x een trip naar het binnenland te maken! De marowijne is super gaaf:) Ga naar de minavallen, als je een binnenlandse vlucht wil maken zou ik dat zeker doen! Allemaal erg leuke ervaringen. Als je zeker wilt weten dat je tour weg gaat zorg ervoor dat je deze in Nederland al boekt!! Je kan o.a. bij Blue Frog Travel, Mets, Orange, Sun & Forest terecht! Succes!!

Kijk nog even op het forum, er is iemand die een huisgenoot zoekt in zorg en hoop!

Dank je wel, ik heb twee dagen geboekt bij Zus en Zo hoop dat het leuk gaat worden!

gr lisette

heel veel plezier! wanneer ga je weg?:smiley:

volgende week! 16 dgn suriname, Heerlijk! :slight_smile:

Super gaaf:D heel veel plezier!!

Hoi Lisette,
Als je echt intressehebt heb ik wel een adres voor je in Paramaribo voor volgens mij 25 of 30 euro per dag met kook gelegenheid