Leuke dingen doen in Zweden (Stockholm)

Hallo allemaal!
Ik ben een meisje van 23 en ga vanaf 4 maart voor 3 maanden naar Stockholm. Ben je toevallig in de buurt en wil je ook Zweden en Stockholm ontdekken, lekker borrelen of stappen? Laat het me dan weten.
Groetjes, Romy:dag:

hoi Romy,
leuk dat je bijna naar stockholm gaat! ik zou graag dit jaar een bezoekje brengen aan deze stad, ik heb al lang interesse in Zweden en zou graag wat hotspots bezoeken, ik ben niet echt een uitgaanstype, maar vind een een gezellig terrasje of etentje wel leuk natuurlijk;)
ik ben overgens dus Madelieff, ik ben juf in het speciaal onderwijs,en wat ga jij precies doen in Stockholm behalve leuke dingen natuurlijk??:wereld:

groetjes madelieff

Hoi Madelief!

Leuk dat je erover nadenkt om naar Zweden te gaan. Het is een erg mooi land. Zelf ga ik een onderzoek doen naar het pedagogisch handelen van medewerkers in pré-schools en dit vergelijken naar het handelen van pedagogisch medewerkers in de Nederlandse voorschoolse periode. Leuk dat je in het speciaal onderwijs werkt! Ik heb zelf ook een onderwijsbevoegdheid en ervaring in het les geven in het speciaal onderwijs. Het lijkt me leuk om samen iets te gaan doen in Zweden als je toch die kant opkomt. Heb je toevallig ook facebook ofzo? Je kan me daar opzoeken als je wilt.

Groetjes, Romy.:dag:

hoi Romy,
bedankt voor je reactie! ik denk dat we genoeg te kletsen hebben als het over kinderen gaat, heb inmiddels al 11 jaar ervaring in het SO met pedagogische handelen! leuk onderwerp en erg interessant!
Ik heb je geloof ik gevonden op FB! verzoek tot vriendschap heb ik zojuist verstuurd! dus hopelijk zien we elkaar daar.
tot zo?
gr Madelieff
(niet mijn echte naam die is Meta)