Hallo mede forum bezoekers,
Sinds een paar dagen kijk ik een beetje rond op dit forum. Vanwaar mijn interesse? Nou, mijn vrouw en ik hebben al een tijdje het plan om te emigreren naar Noorwegen. Om van andere te kunnen leren heb ik toen een site gemaakt: www.wijgaanemigreren.nl. Hier verzamel ik verhalen en info die wij en daarmee andere kunnen gebruiken bij een hele belangrijke beslissing: emigreren.
Omdat de verkoop van ons huis maar niet wil vlotten zijn de plannen een beetje op de achtergrond gekomen maar toch is de interesse niet minder! We gaan dan ook jaarlijks minimaal 1 keer naar Noorwegen.
We komen dan ook al jaren op een hele leuke camping in de provincie Hedmark. We gebruiken de camping als begin- en eindpunt van onze vakanties maar we hebben er ook al meerdere keren langer gelogeerd.
Sinds een paar weken staat de camping te koop! Een unieke kans voor diegene die altijd al een camping hadden willen hebben! De mogelijkheid om in een prachtig land te wonen met je werk naast de deur!
Geinteresseerd? Ik heb een advertentie op mijn site geplaatst! Kijk hier!
Heb je nog een leuk emigratie of remigratie verhaal? Neem dan eens contact met me op via bovenstaande site!
Groet John