zijn er misschien mensen die een idee hebben voor een leuk bijbaantje die ook nog eens goed verdiend ? aangezien ik het geld nu hard moet verdienen, omdat school bijna weer begint…
Niet leuk, verdiend wel goed… Callcenter! ![]()
thanks!
schoonmaken bij kennissen, of vrienden van vrienden, handje contantje verdienen en dus vaak meer
maar moet je wel even je best doen met rondvragen ![]()
dat is een goede miss may, je kunt dat ook op mar**pl**** neerzetten heb ik ook gedaan en had ineens 12 uur schoonmaken, nu inmiddels niet meer omdat het veel te veel was!
Nou is het misschien totaal niet wat je zou kunnen bedenken of zou willen doen… maar ik opper het maar even (als je snel aan veel geld wil komen…)
ik heb een vriendin die aan (anoniem) webcam seks doet… (heeft haar eigen bedrijfje erin en enkele meiden voor haar werken) en verdient er 200 euro per dag mee! (en 3000 euro per maand, gewoon legaal)
@Sin heb even teruggezocht, ze is zelf pas 17
dus lijkt me geen gepast baantje ![]()
hmm lol nee idd
-sorry- maar goed. misschien heeft een ander er wat aan ![]()
ook bijbaantjes op zaterdag en zondag zijn vaak ideaal omdat je vaak weekendtoeslag krijgt ![]()
ik heb gisteren contact gehad met een callcenter in mijn woonplaats… maar ze willen me niet aannemen doordat ik in september niet fulltime kan werken ivm school …
nu dus bij mijn baantje die ik al had ( cassiere bij de ah ) aangegeven dat ik zoveel mogelijk uren wil maken … laten we maar denken dat we het voor iets goeds doen …
Heeft dat callcenter geen avondshifts dan?
je zou in de avonduren kunnen oppassen of wat een ander meisje doet/deedt in een discotheek jassen ophangen in het weekend.