hoi
weet iemand de juiste coordinaten voor tomb van lazarus in bethanie
ik heb al gezien op google map maar daar kan ik al die cordinaten cijfers niet intikken op mijn gps
ik werk met een garmin gps
of welk bezienswaardigheden liggen dicht in de buurt van lazarus tomb
ligt dit in de old city van jeruzalem ?
mvg
raf
Beste Rafke,
Interessante vraag.
De Lazarus Tomb ligt niet in de oude stad. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar volgens mij zijn dit de juiste coördinaten: 31.770992,35.255578 en dan ligt het iets ten noorden van dit punt. Nabij dat ronde koepeltje ongeveer.
Ik zou u willen aanraden een taxi te nemen voor dit deel van de stad en af te spreken met de chauffeur dat hij op u wacht en daarna weer afzet bij uw hotel of de oude stad. Uw hotel/hostel/b&b kan een taxi voor uw regelen, maar u zou ook naar de Damascus Gate kunnen gaan en daar zelf een taxi regelen.
Wanneer gaat u?
1 like
Oh ik lees nu dat u de coördinaten wel heeft, maar dat uw Garmin er niets mee kan. Misschien heeft u hier iets aan: GPS Latitude and Longitude Converter
1 like
Beste Madamaki
danku voor je reactie
ik heb die coördinaten even ingetikt bij google map ,volgens mij ligt dit in palestijns gebied
wij gaan naar israel in de maand Juli 2014,ik voor de 9ste keer
we verblijven niet in hotels ofz ,maar telkens in abdij van Latroun
ik ga elk jaar naar Israel ,ik ben niet van joods afkomst, maar Vlaming
we kiezen steeds voor abdij Latroun omdat mijn nonkel daar woont
we huren dan steeds een huur auto
ik heb al veel gezien van israel ,maar dat van lazarus nog niet
mvg
raf
1 like
Klopt maar het is zeker te bezoeken. Ik raad u zeker een gids aan. Erg bijzonder om in Latroun te kunnen overnachten. Leuk dat u al zo vaak in Israël bent geweest. Hele fijne reis alvast.