Latijns Amerika gangers, help mij!!

Hoii
Ik zou willen vragen aan personen die welleens in Latijns Amerika zijn geweest of willen gaan om deze enquete in te vullen. Deze informatie kan ik ontzettend goed gebruiken voor mijn onderzoek!! Het zijn 19 vragen en kost 5 min van je tijd. HEEEEEL erg bedankt alvast.

De link is:
http://www.emailenquete.nl/enquete?eMvZ7ZPGv6
groetjessss nadine:zon02:

Hoi Nadine,

Ik heb de enquete ingevuld en het duurde inderdaad niet lang. Ik merkte dat de vragen gericht waren op diensten die Chalinga aanbiedt, dus neem aan dat zij het gebruiken voor het promoten van hun reizen en talencursussen? Dat is wel zo eerlijk om erbij te zetten in je oproep, omdat we jou niet helpen, maar hen. Verder ben je Azie vergeten in je overzicht van werelddelen.

En nu maar hopen dat ik niet benaderd wordt op mijn e-mailadres met de diensten van Chalinga, want daar geef ik geen toestemming voor…

Succes met je opdracht!

Svan,

Er is eerlijk bijgezet wie je helpt, namelijk mij. Het is mijn onderzoek die ik uitvoer ter afsluiting van mijn studie. Het bedrijf wordt geholpen door het in kaart brengen van de doelgroep, inderdaad. Voor zover ik weet is nergens gevraagd naar een emaildres dus je hoeft niet bang te zijn dat je wordt benaderd voor het een en ander.
Bedankt voor je tijd en het invullen van de enquete. :slight_smile:

groetjes nadine