Hoi, ik ben Veerle, 32 single vrouw. Vanaf 26 september heb ik 5 weken verlof.
Aanvankelijk was ik van plan om met een vriendin een lastminute te boeken, maar zij kan door omstandigheden geen verlof nemen voor langere periodes.
Ik ben dus op zoek naar een tof, gezellige reispartner, leeftijd speelt niet echt een rol, maar ik heb toch de intentie om van mijn reisje te genieten, daarmee bedoel ik, zowel lekker lui aan het zwembad of strans liggen, maar ook eens een stapke zetten, danske plaatsen en de streek ontdekken.
Van alles een beetje dus, als het kan…
Mijn voorkeuren voor de bestemming gaan eerder naar Egypte, Canarische eilanden… maar een andere budgetvriendelijke en vooral zonnige bestemming is voor mij even goed!!
Wie zich geroepen voelt, laat gerust iets weten!
Groeten Veerle
Hey Veerle,
ik zoek ook nog iemand om in oktober mee op vakantie te gaan. Ik zat te denken aan Curacao. Waar komt je eigenlijk vandaan?
Groetjes Door
Hey Veerle
Klinkt zeer interessant! Mijn vraag is eerder of je nog een weekje verlof kan verzetten naar november?! Ik wil net zoals jij aan het strand/zwembad gaan relaxen, maar evengoed het nabij gelegen dorpje gaan intdekken en 's avonds een stapje zetten!
Ik kan enkel pas in november…
Zou dat kunnen, en heb je interesse om met een Antwerpenaar op verlof te gaan, laat het me weten aub!
Groetjes, Bjorn