Lastminute juli 2010

Zijn er nog meiden tussen de 24-30>>>,
Die plannen hebben voor een lastminute in Juli,
Maar nog geen reisgenoot hebben:wereld:,
En ook nog geen specifieke bestemming,
Maar in ieder geval wel het plan: zon,zee,strand?:vak02::zon02:

NIEMAND:crybaby::crybaby:???

Voor in Juli helaas niet… begin aug wordt het voor mij :frowning:

Heb je al wel een idee wat je dan zou willen en waarheen?

heelaas pas ik niet in de caterlogie van leeftijd:crybaby:
Maar mij lijkt Mallorca wel erg leuk.

Nee, geen flauw idee waar ik dan heen zou willen.
Eigenlijk vallen alleen Turkije en Frankrijk af voor mij. Voor de rest ben ik nog met wat mensen van het forum aan het contacten. Tis wel zo leuk om met een groepje te gaan. En ik ben trouwens 23… Val net buiten je leeftijdseisen zie ik:D

Neehoor, ik ben zelf 24 dus dat maakt niks uit!
Dat is maarzo een indicatie, niet direct een eis haha,
Mij lijkt spanje heel leuk of griekenland!
Een groepje is inderdaad een leuk idee, alleen leek mij de laatste week van juli leuk maargoed als niemand dan kan, ik ga niet alleen, iedereen hier heeft al een vakantie, of heeft geen vakantie, nouja je kent het waarschijnlijk wel, alleen heb ik dit nog nooit gedaan, allemaal nieuw en spannend! :dag:

Hoi Debje,

Zie dat je in Deventer woont, dat is niet zo heel ver van mij vandaan, ik woon namelijk in Hengelo ov. Helaas kan ik in juli ook niet, maar zou wel week 33, 34 kunnen.

Groetjes Silvia

Ik zou graag meewillen, weet alleen niet of jullie al iets afgesproken hebben. Hoor graag van jullie. :zon02:

He ik ben 30 jaar en vertrek nu de 26juli naar de Dominicaanse Republiek
ben ook opzoek naar iemand
Het geen jij moet betalen is je vlucht en en eten verder is er slaap mogelijkheid die ik voor gezorgd heb in een hotel
Alvast bedankt voor u antwoordt

He ik ben 30 jaar en vertrek nu de 26juli naar de Dominicaanse Republiek
Het geen jij moet betalen is je vlucht en en eten verder is er slaap mogelijkheid die ik voor gezorgd heb in een hotel

http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons/report.gif He ik ben 30 jaar en vertrek nu de 26juli naar de Dominicaanse Republiek

http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons/report.gif

**Hallo allemaal:dag:,

Ik ga zelf NIET in Juli op vakantie want ik ben onlangs bij de kaakchirurg geweest en kan nu dus nog niet weg het gaat waarschijnlijk half augustus worden dankzij mijn verstandskies, maargoed ik ga weg dat zowieso! Dus als er dan nog steeds iemand een leuk idee heeft hoor ik dat heel graag:zon02:!!

Liefs Deb**