Las Vegas 2009/10

Hoihoi allemaal,

Ik heb het na 2 “zuipvakantie’s” wel gehad met alleen maar feesten en drinken. Ik heb plannen om naar Las Vegas te gaan, lijkt me echt helemaal geweldig, alleen willen mijn vrienden niet mee, en alleen is ook niet alles… Dus ik zoek 1 of meerdere reisgenootjes…

het is mijn plan om ongeveer twee weken te gaan, in een hotel, ik ga wil daar eigenlijk van alles doen, dingen bezichten, shows bezoeken, gokken, stappen, lekker eten etc. Data maakt mij niet zoveel uit, maar niet op zeer korte termijn ivm mijn werk …

Ik ben een vrolijke/hardwerkende 21 jarige jongen, ik wil dus graag kennismaken, met mensen die ook een zwak hebben voor deze fantastische stad, en er 1x graag naar toe willen…

Nou ik hoor het wel

gr
Jer

he Jer,

ja, deze stad rockt, was er vorig jaar nog…
Ben er al diverse keren geweest en het is echt kicken,

heb je al iemand gevonden???

Hoor je,

G

Hai,

Mijn reisgenootje is onverwachts ziek geworden en het ziet ernaar uit dat ik alleen door Vegas zal cruisen. Daarom ben ik in 1e instantie op zoek naar iemand die met mij de kosten van het hotel wil delen.
Het gaat om de periode 27okt-2nov in Hotel Bally’s. Totale kosten per persoon zijn dan zo’n 170 euro. Ballys ligt midden op de Strip, dus dat moet super zijn.

Lijkt dat je wat en in welke periode zou jij gaan?

grtz Alyssa