Hi,
Medereisgenoten! Hierbij iets korts over mij. Ik ben Mathieu, woon in de regio Rotterdam, geboren in Leiden en kom uit 1969. Dus nu 43 jaar.
Ik zou graag naar Egypte gaan, maar door de toestanden aldaar, zie ik daar toch van af. Ik ben geen kampeerder meer. Vroeger veel gedaan, maar nu kies ik toch voor wat meer luxe. Ik heb veel gewandeld en kan dat door een doorgezakte voet helaas niet meer doen. Omdat ik in Nederland al regelmatig met de kajak op stap ging (of hij met mij) en omdat ik zwemmen erg leuk vind, ben ik me nu aan het richten op de watersport. Dit in combinatie met wat sightseeing, af en toe een luieruurtje op het strand, boekje lezen, lekker eten en onbekenden mensen tot bekenden maken.
Volgend jaar wil ik graag naar Marokko en/of Turkije. Om te snorkelen, te kajakken en om te leren varen met catamaran. Het liefst in een wat luxere omgeving dan een tent. De afgelopen jaren ben ik in Frankrijk naar Club Med geweest. En dat beviel me uitstekend. Heb daar redelijk wat mensen ontmoet en 's avonds eet je met elkaar, waardoor het erg leuk is om mensen te ontmoeten.
In m’n uppie is toch wat minder leuk. En daarom wil ik graag weer met iemand op pad. Om leuke dingen te doen, te beleven en te delen.
Ik ben een vrolijk ingestelde man en ik houd ook af en toe van een beetje privacy. Een beetje tijd voor mezelf.
Nou, wie weet ontmoet ik wel iemand hier!
Groetjes,
Mathieu