Lang weekend Berlijn met pasen (25 tot en met 28 maart)

Dag allemaal,

Misschien ben ik wat vroeg, maar ik ben mijn paasweekend al aan het plannen:-)
Ik ben dan een paar dagen vrij en zou dan weer eens naar Berlijn willen.
Ik ben er al een paar keer geweest en dat is mij altijd goed bevallen.

Het zou leuk zijn als er meer mensen mee willen. Niets is nog concreet maar ik denk aan zit aan het volgende:
[ul]
[li]Vertrekken op vrijdag 25 maart of op donderdagavond 24 maart
[/li][li]Terug op maandagavond 28 maart
[/li][li]Samen een hostel of appartement huren (zelf heb ik een voorkeur voor een voordelig appartement in het centrum van de stad).
[/li][li]Met mijn auto van het werk (stationwagon, alleen een klein beetje benzinekosten betalen, verwachting is €80 maximaal in totaal, te verdelen onder iedereen.)
[/li][li]Geheel vrijblijvend: ik ben flexibel, we kunnen overdag samen de stad verkennen of iedereen kan zijn eigen weg gaan. Ik vind alles best maar ik zoek in de avond mensen om mee te kletsen.
[/li][li]We kunnen samen eten, samen stappen (als er mensen voor in zijn), samen een spelletje spelen (Kolonisten, kaarten, puzzelen, whatever :-)). Echter, geheel vrijblijvend.
[/li][li]Ik ben op zoek nog naar drie andere mensen, bij voorkeur een mix van mannen en vrouwen.
[/li][li]Zelf ben ik een man, 30 jaar, IT-consultant en hoger opgeleid. Het zou fijn zijn als jij ook hoger opgeleid bent, werkt, tussen de 25 en 35 jaar oud bent en ook goed je eigen weg kan gaan.
[/li]Misschien is handig dat we elkaar van te voren even ontmoeten. Ik woon zelf in Utrecht en kan dus alle kanten uit.
[li]Mis je nog info, laat het dan even weten. Gewoon vragen.
[/li][/ul]

Wie lijkt het wat?