Landrover Defender 110 300 TDi zoekt nieuwe reisgenoten voor mooie overlandtrip

Te koop: mooie Landrover Defender 110 300 TDi, blauw van kleur, met alle benodigde accessoires voor een mooie overlandtrip.

Er zit een rooftoptent op van Howling Moon (de stargazer), een roofrack van hanibal, een luifel van hetzelfde merk, alle benodigde auto-accessoires en ook binnenin is de Landrover volledig uitgerust met Engel Koelkast.

Wij hebben de Landrover gekocht voor 6000 euro, toen volledig verbouwd en alle accessoires zijn van topmerken. We hebben voor de reis nergens op bezuinigd en zouden het liefst nog eens zelf weggaan, maar hebben nu kinderen en het is een driezits…vandaar dat we onze Landrover aan anderen gunnen.

We vragen 10.000euro en dat is een zeer schappelijke prijs.Mail me voor meer informatie en foto’s! Grt Mirjam van Rijn

Halo,

Kan je wat foto’s doorsturen. We zijn misschien geintresseerd.

Vriendelijke groeten

Dominique Legrand

dominiquelegrand@skynet.be

Hallo Mirjam,
Is de defender nog te koop?
Indien hij nog te koop is dan zouden wij graag wat foto’s ontvangen.
Je mag deze sturen naar [EMAIL=“hansdieter.fischer@home.nl”]hansdieter.fischer@home.nl

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Hans-Dieter Fischer

Hoi Hans Dieter,

ik heb je foto’s gestuurd…wat is het toch een heerlijke wagen! Met pijn in mijn hart, maar onze Landrover verdient weer een mooie reis.

Grt Mirjam

Hallo Mirjam,

Is de defender al weg? Wij zijn op zoek.

Groet
Christel

Hoi Christel,

de defender is nog niet weg. Hij staat bij ons in de buurt lekker in de winterstalling. Zal ik je foto’s en wat meer informatie sturen? geef dan even je mailadres door, dan stuur ik de informatie.

Mvg, Mirjam van Rijn