Kot Antwerpen gezocht!

hallo,

Ik ben op zoek naar een kot in het centrum van Antwerpen, maximaal 300eu per maand inclusief kosten.
Als iemand toevallig nog wat weet: let me know!

Groetjes
M. Tax

das zeer weinig, hopelijk vind je iets
echt adressen heb ik niet
misschien eens proberen via use-it.be of zone 02

hallo
mijn dochter zit ook op kot in antwerpen probeer hier eens naar te bellen0486-066234
ik denk dat ze nog een paar kamers vrij heeft en niet te duur tussen de 200 en 250 .
ik zou niet te lang wachten
groetjes pier

ik heb zelf in de carnotstraat gezeten op kot, zeer gezellig 187 euro op een maand, als je meer wilt weten stuur mij een prive bericht en zal je alle gegevens doorgeven. Die kotbaas heeft namelijk een paar gebouwen in antwerpen die hij verhuurt

groetjes Laure-Anne

bedankt laure anne ik heb al een kot gevonden grts

Hoi Hoi,

Ik zie dat er veel tips zijn voor een kamer in Antwerpen. Nu ben ik ook hard op zoek naar een plekje in deze stad. Ik ga namelijk 4 maanden stage lopen bij het Fotomuseum. Wat kan ik het beste doen?

Groetjes

weten jullie wat de mogelijkheden met een havo diploma zijn in belgie?

ik heb een kot te huur in Antwerpen in de prinsestraat 41! voor 205 euro de maand! Dit nog voor 3 maanden

vriendelijke groeten

Jef

0495/82/43/71 voor meer informatie

Je kunt op zoek gaan via de universiteiten naar de studenten die op Erasmus gaan, je hebt kans dat ze hun kot onderverhuren (omdat eigenlijk alle contracten voor een jaar zijn).

@ denizu: Die zijn er niet, je moet minstens VWO of een P hebben om hier te studeren.

@ Natasz: Eigenlijk zijn er niet zo veel slechte buurten hoor, alleen zou ik persoonlijk niet in de buurt gaan zitten vanaf het station richting Deurne (dus als je op de kaart kijkt, alles wat rechts van het station ligt).

voor iemand die er gaat studeren: www.studentkotweb.be
ik ben zelf ook nog halvelings op zoek naar een kot in antwerpen en heb het dus net getest: onder de 350 euro is er niet meer zo heel veel vrij als je meer wilt dan een kamertje van 10m².

Om op die site te kunnen inloggen, moet je wel al ingeschreven zijn bij een antwerpse school, daar krijg je dan normaal gezien een inlognaam en een paswoordt

op t moment zit ik in antwerpen op kot maar mijn opleiding bevalt me niet zo! zoek je serieus n kot? stuur me ff een persoonlijk bericht!

grote kamer! 290,- alles incl. (gas,water,licht, internet) dicht aan de rooseveldtplaats!

Hallo allemaal Mijn naam is merie Ik heb een mooie kamer te huur vanaf 1-4-2014 dan is mijn stage afgelopen. Je hebt eigen douchecabine en wasmeubel er is een ijskast en bed en kledingkast aanwezig. De kamer ligt naast station en 5 min lopen van het centrum.
Indien interesse dan kan je me altijd een pm berichtje sturen,kunnen we nadien onze contactgegevens uitwisselen. (prijs is 390 inclusie gas en Electra en internet Er is een grote leefruimte bij met keuken en eetkamer . alles aanwezig in keuken zoals gril ijskast vrieskast enz)