Sorry, de appartementen zijn alleen gemeubileerd te huur en huisdieren worden niet toegestaan. Dit omdat er meerdere appartementen op het complex staan.
Hallo,
We zijn zeer geinterreseerd in jullie huis. We weten alleen nog niet precies, wanneer we op Aruba zijn. Denken aan midden januari. Onze docher woont al op Aruba vlakbij dit huis. En die kan al even komen kijken. Kun je wat foto’s sturen?
Tevens heb ik nog een leuke 2 slaapkamerwoning.
Deze woning is gelegen in Sero Blanco.
Is echter alleen nog beschikbaar van 9 t/m 23 februari 2012.
Indien u interesse heeft kan ik u evt. wat foto’s mailen.
Met vriendelijke groet,
Mayel
M&M … One Call
verhuur/bemiddeling
cel. (297) 5926859
Is de woning nog beschikbaar vanaf begin augustus t/m december 2012?
En heeft u nog andere woningen die beschikbaar zijn rond of het liefst onder die prijsklasse, voor een moeder met 2 schoolgaande kinderen?
En als u ook foto`s van de woningen heeft dan hoor ik dat graag!
Ik heb geen reserveringen staan vanaf 01 juni 2012.
Het huis op Tanki Flip is dus (nog) beschikbaar vanaf 01 augustus tot eind december 2012.
Huurprijs Fl. 2000,- incl. gas, cable en internet/ excl. water-elektra
Wat ik op dit moment tevens aan kan bieden;
Een leuk appartement op Tanki Leendert.
(deze liggen vlakbij de woning Tanki Flip, zie link) http://www.arubamatch.com/code/217f7...2ec2/index.php
Voor lange termijn (vanaf 3 maanden) Fl. 1700,- incl. water, cable en internet/excl. elektra
Is echter pas beschikbaar vanaf 01 september 2012.
Indien u interesse heeft kunt u mij een privebericht sturen met uw emailadres zodat ik u wat foto’s van deze woning kan mailen.
De huurprijs van deze woning is Fl. 1950,- incl. cable, gas en water/ excl. elektra
Met vriendelijke groet,
Mayel
M&M … One Call
verhuur/bemiddeling
cel. (297) 5926859
Is echter alleen nog beschikbaar van 9 t/m 23 februari 2012.
Indien u interesse heeft kan ik u evt. wat foto’s mailen.
Met vriendelijke groet,
Mayel
M&M … One Call
verhuur/bemiddeling
cel. (297) 5926859
Hallo ik zie dat U verschillende woningen te huur heeft op Aruba.
Wij zijn bezig alles uit te zoeken voor vervoer per container van onze spullen en huisdier wat mee gaat.
Zelf dachten we aan september daar we de zomervakantie nog met de meiden willen zijn 14,12,10 jr.) deze gaan namelijk niet mee, mijn man en ik gaan alleen. Wat voor ons het belangrijkste is toch wel werk…mijn man heeft 29 jr lang gesleuteld aan vliegtuigen…maar heeft meer skills ook op technisch gebied (mag duikles geven, horeca gewerkt) zelf ben ik altijd een bezig bijtje geweest verkoopster, coupeuse, taxichauffeuse, orderpicken, serveerster…of te wel ik begin overal aan. Stond op het punt iets anders te gaan doen…makelaardij, restyling bij de mensen thuis, uitvaart…maar om daar nu nog aan te beginnen hier…dus alle tips zijn welkom.
Ik kan veel aan mijn broer vragen die heeft er jaren gewoont en een eigen zaak gehad maar wegens gezondheids redenen terug gegaan naar Nederland. Ken het eiland een beetje omdat ik er een paar keer geweest ben…Wie weet tot ziens Gtrzz Stephan & Hildegard
Klopt inderdaad! Beide woningen waarop u gereageerd heeft zijn priveeigendom en verhuren wij zelf. Tevens bemiddel ik voor andere huiseigenaren om hun woning te verhuren voor longstay of vakantie.
Ik begrijp dat jullie naar Aruba willen komen voor langere tijd maar besef wel dat je voor al het werk wat je zou willen doen op Aruba je een vergunning nodig hebt, dus evt. ook voor horeca werk. En ik kan je nu al vertellen dat je een vergunning hoogstwaarschijnlijk niet gaat krijgen. Er is een erg streng beleid nu waarbij er alleen vergunningen gegeven worden voor functies die beslist niet door Arubanen kunnen worden ingevuld. En je begrijpt dat voor horecafuncties er echt wel Arubanen te vinden zijn.
Zonder vergunning kun je je dus niet inschrijven op Aruba.
Als je naar Aruba komt kun je hier maximaal 6 maanden blijven op een toeristenvisum, waarbij je dus absoluut niet mag werken.
Wat ik reeds in mijn eerdere email al schreef:
Laat je eerst goed voorlichten op bijv. de emigratiebeurs.
Hallo marcel en Mayel,
Ik heb jullie al eerder geschreven en we zijn nog steeds geinteresseerd in het huis. Is het nog vanaf juni vrij? Is 2000 gulden per maand of per week? Kunnen jullie dat laten weten. We willen ongeveer voor een jaar huren, alleen als het 2000 per maand is.
Hartelijk dank alvast groetjes Marianne
Uiteraard is de huurprijs bij longstay (min. 6 mnd verblijf)
Fl. 2000,- PER MAAND!
Echter, dit is wel excl. water/elektra MAAR incl. gas, cable tv en Wi-FI