Kleinschalig hotel of B&B gezocht begin januari

Hallo, ik ga naar curacao bij een vriendin op visite en wil ook graag een paar dagen naar bonaire. Weet iemand een gezellig klein hotel of B&B? En wat is een goede locatie om te verblijven?

bedankt!

Hi Marjo, mijn dochter heeft een B&B op Bonaire in Kralendijk zelf.
Kijk maar op haar site : casa-calexico.com.
Als je vragen hebt kun je me altijd een pb sturen hoor, suc6

Hallo!!

Hotel Rochaline is een klein hotel. Heeft ook een goede prijs voor wat je krijgt. Dit hotel ligt middenin Kralendijk, aan de boulevard.
Djambo is ook erg leuk!! Is een apartementencomplex, gebouwd rond een zwembad met bar. Niet al te groot, maar erg gezellig. Ligt ook in Kralendijk.

Succes met zoeken!!

Groetjes

Hoi!

De laatste keer zijn wij bij Yachtclub apartments geweest (feb 2009) Aankomende februari gaan we weer. Bedrijfsleidster heet Jolanda. Je kunt kiezen uit studio’s, 1- of 2- slaapkamerappartementen en een penthouse. De 1-slk appartementen doen $ 110. Erg schoon, kleinschalig en voorzien van een klein zwembad en een voortreffelijk restaurant waar je ook kunt eten als je er niet verblijft. Ligt aan de rand van Kralendijk, op ongeveer 10 minuten lopen van de boulevard. Als je er gaat eten, vooral de groeten doen aan de uitbaters, Rick en Kim. Luppo Arends, Sappemeer

alvast bedankt voor alle tips erg leuk. Ik ben alleen wel in mijn eentje dus ik zoek eigenlijk iets van ong 50 $ tot max 70$ per nacht anders wordt het iets te duur voor mij.

Dan is Hotel Rochaline qua prijs iets voor je. Google ze maar eens.

Groetjes