Wie kan mij helpen aan adressen van leuke, kleine (boerderij/natuur)campings in de Dolomieten? Tot nu toe heb ik vooral massale campings gevonden op internet en daar wil ik niet naartoe. Ook andere tips over dit gebied zijn welkom, zoals welke wandeltochten en stadjes de moeite waard zijn. Alvast bedankt!
Ik zie dat niemand heeft gereageerd. Ik merk het zelf ook. Ik struin veelvuldig het internet af naar kleine (natuur)campings in Noord Italie en voornamelijk in de Dolomieten en Trento. Je komt niets tegen. Waar ligt dit aan?
Ik zou u graag willen helpen, maar wij zijn camperaars en zoeken meestal geen campings. Maar wanneer er mensen zijn die kleine campings te melden hebben, dan zal ik ze graag opslaan, je kunt nooit weten!
groet, en succes Jacques
aan het lago di piano zijn nog kleine campings,
het dorpje porlezza, het is een terassencamping.
via google kun je informatie vinden.
in de stad Bolzano aan de rand is een kleine vriendelijke camping met kleine winkel fijn zwembad en zeer fijene beheerder
www.camping moosbauer.com
HET IS HEEL HERKENBAAR,
Dat je geen kleine campings kunt vinden op het internet,
De oorzaak is volgens mij dat de kleine campings meestal geen web-site hebben en daardoor dus ook niet zijn te traceren via dit medium.
Wij reizen met onze camper door heel Europa en zoeken dan als we wel eens naar een camping gaan (om eens lekker te kunnen douchen enzo) meestal een kleine of boeren camping, maar die hebben dan dus ook geen web-site, en zijn dus niet zo gemakkelijk te vinden en we vinden deze dan ook meestal op goed geluk.
Onze ervaring is dat er heel veel kleine campings zijn, maar als je met een caravan op vakantie gaat wil je meestal van te voren iets hebben gevonden waar je dan enkele weken kan gaan staan.
Ik zal er speciaal op letten in het vervolg en die adressen dan hier gaan vermelden of op mijn eigen web-site.
veel geluk en reisplezier van opacamper.
http://opacamper.come2me.nl/
Kijk eens op www.feldas.nl
Camping Valle Verde in Predazzo
www.campingvalleverde.it
Rustig gelegen bergcamping in de prachtige Dolomieten.
De camping heeft prima sanitaire voorzieningen en vormt een uitvalsbasis voor bergwandelaars
122 plaatsen maar een hele fijn camping door een familie gerund
Lekkere Pizzeria op de camping erg mooi en net sanitair
Op loopafstand van het stadje Predazzo
Alle mogelijkheden om de dolomieten in te trekken
Buiten het seizoen met Acsi kaartje € 14,00
Voor ons nog steeds de ideale camping gaan er ook altijd langs als we in de buurt zijn
Wil je nog meer weten mijn Email is leen.oomen@gmail.com
a
a
Jacques en anderen.
Mini/kleine camping met zwembad in Piemonte. Wij hebben in de Piemonte, vlakbij Acqui Terme bekend om zijn kuuroorden, een kleine camping met slechts drie staanplaatsen. Tevens hebben wij 3 ( 2 pers.) appartementen te huuur, of indien gewenst het gehele huis (6 pers.) incl. vrije camping plaatsen. Kijk eens op onze website:
www.grognardo.nl
Tot ziens in Casa Vecchia
Opacamper en alle anderen.
Mini/kleine camping met zwembad in Piemonte. Wij hebben in de Piemonte, vlakbij Acqui Terme bekend om zijn kuuroorden, een kleine camping met slechts drie staanplaatsen. Tevens hebben wij 3 ( 2 pers.) appartementen te huuur, of indien gewenst het gehele huis (6 pers.) incl. vrije camping plaatsen. Kijk eens op onze website:
www.grognardo.nl
Tot ziens in Casa Vecchia
Irsky,
Volhouden het gaat echt lukken.
Mocht het toch tegenvallen en vind je niets, kijk dan eens op onze site: http://www.grognardo.nl kleine kampeerplekjes in de Piëmonte, zelfs een zwembad op ons terrein.
Ce vediamo, Harrie en Martje
Casa Vecchia, Grognardo
Zojuist thuis gekomen van 10 fantastische dagen in Camping Vidor in DOLOMIETEN!
Het camping waar gastvrijheid in HOOFDLETTERS geschreven wordt. Zeer vriendelijke en servicegerichte medewerkers van de receptie, de wellness, de mini-club tot in het restaurant. Je voelt je hier geen nummer en men wil altijd meedenken en iets voor je betekenen.
http://www.campingvidor.it/ned/index.html
Een aanrader, maar vertel het niet verder!
Luuk
Hallo allemaal,
Als jullie kleine campings zoeken moet je eens http://www.agricamping.it proberen, waarschijnlijk staat hier wel wat bij. Dit zijn kleine campings in alle streken, volg de link waar je naar toe wilt. Groetjes en succes Herbert