Ik ben opzoek naar een lesboek Nederlands, voor een kind van 8. Het is voor het zoontje van een collega van mijn vriend, hij spreekt zelf Russisch, Arabisch en een klein beetje Engels, maar wilt graag ook Nederlands leren.
Ik heb al lopen speuren, maar kan niets vinden gericht op kinderen.
Iemand die toevallig een boek/cd/iets weet? Mag dus vanuit het Arabisch, Engels of Rusissch zijn…
ik weet toevallig dat de muzzy serie niet alleen nederlands naar andere talen maar ook andersom te verkijgen zijn weet alleen niet of je ze vanuit nederland omgedraaid kan bestellen maar ik denk het wel. is een hele leuke leermethode moet ik zeggen http://www.bbcmuzzy.nl/
Bedankt voor de tip, ik heb gelijk gekeken en herken de serie wel. Heb ze gemaild, maar helaas… Ze hebben geen boeken om Nederlands te leren. Wel Spaans, Engels, Frans, Duits en Italiaans.
ah hmm ff denken nu is het zo dat ik je .nl heb doorgestuurd maar je hebt ook .com geloof ik of .uk Wat ik bedoel is dat je hier waarschijnlijk inderdaad alleen vanuit het nederlands kan leren maar officeel is het van engeland ik neem aan dat als je nederlands/engels kan krijgen je ook andersom kan krijgen en ik weet niet zeker hoe het tegenwoordig is maar ik heb het jaren geleden in et frans voor mijn kids aangeschaft en toen zaten er een nederlandse en franse tekenfilm bij en een stripboek waar het bovenste in het nederlands stond en daaronder een wolkje in het frans dus op zich zou dat geen probleem hoeven wezen ik zou het nog even navragen of via de engelse website navragen.