Vandaag is het de grote dag van het huwelijk van kroonprins William en Kate Middleton.
Bent u ook één van de miljoenen tv kijkers die het huwelijk voor de buis gaat gadeslaan?
Stem hierboven in de poll en hieronder kan je het één en ander kwijt over de trouw!!
gegroet:georgessiam:chin:
Nee ik zal niet 1 van de miljoenen zijn die gaan kijken, of wellicht dat ik het op het nieuws terug zie.
Ik heb persoonlijk niet zo veel met koningshuizen,en heb morgen wel belangrijkere zaken te doen dan hier naar te kijken maar ja ik vind het wat dat betreft allemaal zo overdreven maar zo kijk ik er tegen aan:P
Ik zal vast beelden zien wanneer ik straks het journaal kijk, maar vooralsnog heb ik niks van de bruiloft gezien. Mijn leerlingen wilden tijdens de les graag kijken, maar ik heb daar niet mee ingestemd. Ik vind het allemaal maar overdreven gedoe.
Natuurlijk kijk ik zo af en toe. Ik vind het flauw om anderen hun geluk niet te gunnen. Wanneer je als prins wordt geboren, heb je immers geen keuze.
Naar die Britten kijken is leuk, maar niet urenlang, want daar moet je geduld voor hebben.
Wel gekeken! En ja wat moet je er van vinden. Het was wel heel mooi allemaal, gebeurt toch ook niet zo heel vaak. Mooi stel.