'Kids animator' op Rhodos juli-september

Mocht je per direct op zoek zijn naar een uitdagende baan als “kids-animator” in een hotel op Rhodos, dan kan je je aanmelden via www.sunseafun.com daar is een aanmeldingsformulier te vinden (applicationform) en meer informatie.
Het gaat om de maanden Juli en Augustus (en evt. September).
Er zijn in die maanden vele Nederlandse gezinnen op Rhodos en daarom is dit hotel op zoek naar een extra Nederlands sprekende medewerker.
Het is een internationaal team van 4, je krijgt maandelijks salaris, maaltijden en onderkomen.

Groetjes,
Irene:dag:

Hi Vera,
op Rhodos zijn de vacatures vervult maar als je het ook een uitdaging vindt om naar Kos te gaan, daar hebben we nog een vacature als animateur tot aan Oktober.
Groetjes,
Irene

Hoi Irene,

Bij deze wil ik me graag aanmelden om te werken als entertainer. Ik ben in principe het hele
jaar door beschikbaar op moment, dus misschien voor de wat rustigere maanden dat ze nog iemand zoeken en anders misschien voor zomer 2009. Ik werk graag met kinderen en
hou heel erg van dansen en mensen vermaken.
Graag hoor ik van je mocht je intersse hebben!
Groetjes Mellanie

Hallo,
Wij zijn Denise en Daphne van 18 en 17 jaar oud.
Wij zouden deze zomer graag bij jullie animatiewerk willen gaan doen!
Wij doen allebei de opleiding Pabo, wij hebben dus veel ervaring met kinderen.
Wij zijn beschikbaar van 5 juli t/m 6 augustus. Is dit voldoende? Of moeten wij echt alle twee de maanden vol beschikbaar zijn?
Wij zouden het erg leuk vinden om als kids-animator op Rhodos te werken!
Wij horen graag als jullie interesse hebben,
Groeten Denise en Daphne

Hi Daphne en Denise,

Ten eerste is het in de meeste gevallen een ‘must’ om minimaal 18 jaar te zijn. Ten tweede hebben wij geen posities voor minder dan 2 maanden.
Dus blijf proberen, misschien zijn er nog andere mogelijkheden.
Groetjes,
Irene

Hallo,

Ik weet niet of jullie nog opzoek zijn voor mensen die aankomend seizoen kunnen komen werken?
Ik ben namelijk opzoek naar vakantiewerk voor de zomermaanden.

Heb 3 jaar voor 2-3 maanden gewerkt op een camping in Zuid Frankrijk als animatie-medewerkster.
Graag hoor van je.

Groetjes Dominique

Hoi Dominique,
ja we hebben nog steeds wat mogelijkheden om nieuwe animateuren te plaatsen.
Bezoek onze website www.sunseafun.com en daar kan je een online aanmeldings formulier invullen. Zodra we die binnenkrijgen, wordt je zo spoedig mogelijk ingelicht over de mogelijkheden!
Groetjes,
Irene

hallo,
wij zoeken nog nederlanstallige animatoren,
werk in kidsclub onder de begeleiding van neckermann
en werken als sport animator
voor seizoen 2009 heb je intresse kan je mij mailen op [EMAIL=“lies_v30@hotmail.com”]lies_v30@hotmail.com

Beste Irene,

wanneer ik klik om meer info te krijgen over de job krijg ik een foutmelding. Kan jij mij een emailadrs geven waar ik mijn cv naar kan sturen?

Bedankt!