Kerst in Chili

Dag Forumleden!

Ik vertrek over precies een maand (goh, een maand nog maar, dat had ik zelf nog niet door!) naar Zuid-Amerika om daar een goed tijdje rond te gaan reizen, aangestoken door mijn eerdere reis naar Ecuador. Dit keer ga ik niet meer ecuador aandoen, maar leidt mijn reis me van chili naar argentinie, brazilie en terug en alles wat daar op de route ligt.

Maar mijn vraag eigenlijk: ik vertrek dus 30 november. Dat betekent dat ik mijn kerst in Chili door ga brengen. Met de kans dat ik daar toch wel weer op een ander pad kom, wil ik jullie toch vragen om jullie beste waar-breng-ik-mijn-kerst-door suggesties! Mijn route gaat van Santiago af naar het zuiden, dus rondreis-technisch gezien handig als het een zuidelijke plaats is, maar uiteraard ligt alles nog open!

Groetjes, Amber

3 jaar geleden hebben wij (een eenzame kerst gevierd met 2en) in pangipulli en verbleven toen in ik geloof hotel central van een super vriendelijke man die met zijn familie op kerstavond in de tuin gezellig aan het barbequen waren en wij eenzaam op ons kamertje zaten.
de volgende dag kregen wij bij ons ontbijt nog een heerlijk stuk opgewarmde kalkoen.
als je met de kerst toevallig in pangipulli bent ga dan naar dit erg oude maar sfeervolle hotel en misschien krijg je ook wel kalkoen als ontbijt.
succes

Hallo!
Hoe was je kerst in Chili?
Ik vond er niks aan nl.
Wij waren in Valparaiso en alle goede restaurantjes waren dicht.
Gelukkig is hier kerst maar 1 volle dag :wink:

Groetjes Debbie

Kerst in de zomer zuigt