Kamperen met tent

Hallo,
Wij gaan deze zomer van Perth naar Darwin met de auto. We logeren vnl. op campings in cabins maar ook af en toe met onze eigen tent.
Hoe zit dat met stroomvoorziening. Als je een powered site neemt, welke stekker nemen we dan mee? Ik vermoed dat we die best in Australië zelf kopen. Ik wil graag fototoestel, dvdspeler, iPad, gsm kunnen opladen. Misschien best een stekkerdoos met verschillende stopcontacten?
Bedankt.

Die Ipad en dvdspeler kun je wel thuislaten, geen tijd om filmpjes te kijken in de geweldig mooie land! :wink:
Maar ik denk ook dat je de stekker het best kunt kopen als je in australie aankomt.

We hebben 2 kinderen mee, vandaar dvd en iPad, voor de lange autoriteit.

Hallo Stephanie.
Stekker kun je ook bij de ANWB kopen. Wij hebben die in Australie gekocht.
neem wel een Nl 3 voudige stekkerblok mee. Dan kun je meerdere apparaten tegelijk opladen. Was bij ons in ieder geval wel nodig.
Anders ben je de hele avond apparaat na apparaat aan het opladen en heb je misschien de tijd niet.

In ieder geval veel plezier down under.

Groetjes

Wim

1 like

Hallo

Een omvormer is ook heel handig, dan kun je in de auto bv je mobiel of camera al opladen. Je steekt de ene stekker in het aanstekercontact en de andere kant is een normale stekkerdoos. Wij hebben er veel aan gehad en nemen het dit jaar ook weer mee.