Hoi,
Binnen twee weken is het zover, dan vertrek ik naar Brazilië, São Paulo. Ik ga er gedurende drie maand voor de Hogeschool stage lopen in een bedrijf. Het bedrijf is gelegen in Barueri, zo’n ± 30 km van de stad São Paulo.
Er moet echter wel nog iets worden geregeld, nl. mijn verblijfplaats. De eerste 3 nachten ga ik verblijven in een hotel in Barueri en tijdens die dagen is het dan de bedoeling dat ik op zoek ga naar een kamer. Ze hebben me aangeraden om het zo te doen en ik zie ook liefst eerst de kamer met mijn eigen ogen vooraleer ik beslis.
Ik heb van iemand een link van een website gekregen (www.easyquarto.com.br) waar je op zoek kunt gaan naar kamers of studios. Ik heb ondertussen al enkele adressen gevonden die ik dan zou gaan bezoeken. Aangezien het bedrijf is gevestigd in Barueri zou ik graag daar iets vinden. Op die site is er spijtig niks te vinden en mijn zoektocht naar een kamer in Barueri op het internet heeft ook nog niks opgeleverd.
Misschien dat er iemand van jullie mij een adres kan vertellen of aanraden? En als er iemand iets weet of kan aanraden in São Paulo zelf, laat het mij gerust weten. Of als er zelf iemand aldaar een kamer verhuurt, mag je mij dat zeker laten weten.
Ik zeg er alvast bij dat ik nog student ben en ik dus op zoek ben naar een niet al te dure verblijfplaats. Het moet niet spotgoedkoop zijn maar ook niet peperduur.
Alvast bedankt!
MVG