Kamer in Québec (begin 2010, korte periode)

Hallo allemaal,

Voor degenen die deze winter al naar Canada gaan: in januari/februari hebben we een kamer over. Dus voor de WHP’ers die voor aanvang van werk/stage eerst nog wat van Québec City willen zien of vanuit daar woonruimte voor langere periode willen zoeken: dit is je kans!

Wat?
De kamer heeft al een bed (Queensize), opslagruimte voor kleding en een bureautje. Daarnaast kun je gebruik maken van alle faciliteiten (keuken, badkamer, woon-/eetkamer, balkon, telefoon, internet, tv+dvd, wasmachine, droger). Jouw slaapkamer bevindt zich aan de achterzijde van het huis bij de rouelle (steegje), dus is nog rustiger dan de straat aan de voorzijde al is. De twee andere slaapkamers zijn in gebruik door je twee gezellige, rustige en prima engelssprekende huisgenoten (en ik kom er eind januari bij).

Waar?
Het appartement bevindt zich op de eerste verdieping in de wijk Limoilou, straat: 5de Rue (linkje Google Maps). Je verblijft dus zeer dicht bij (= 10 minuten lopen van) het bruisende centrum van de stad!
Op minder dan 5 minuten lopen vind je zelfs al bushaltes, een supermarkt en een winkelstraat (geen lelijke mall) met o.a. een warme bakker, koffiewinkel en diverse bars/cafés/restaurants.

Deze prachtige stad is sowieso een bezoek waard (naar mijn mening vele malen mooier dan Montréal), met name als je toch al in Montréal bent. Daarnaast ben je goedkoper en luxueuzer uit dan in een hostel. Doe er dus je voordeel mee.

Voor vragen, foto’s en meer details, neem contact met me op.

wat is huur van deze kamer ?

mvg

Je hebt bericht. :wink:

We zijn voorzien, dus een slotje hierop.