Hoi,
Ik ga per eind januari 2006 voor 6 maanden stage lopen op Curacao. Ik ben op zoek naar een kamer/appartement. Ik kom er wel achter dat het veel goedkoper is wanneer je samen met iemand een apartement deelt! Is iemand toevallig ook op zoek of heeft iemand informatie?
[quote=Nienke_1985]
Hoi,
Ik ga per eind januari 2006 voor 6 maanden stage lopen op Curacao. Ik ben op zoek naar een kamer/appartement. Ik kom er wel achter dat het veel goedkoper is wanneer je samen met iemand een apartement deelt! Is iemand toevallig ook op zoek of heeft iemand informatie?
Groetjes Nienke
Hi Nienke, wij krijgen per 11/2 nieuwe kamers vrij, een ruime 1 slaapkamer waar 2 losse bedden in staan. Huur is 750,= naf per unit, dus 375,= pp. De 2 kamers komen weer vrij vanaf 16/4 pas helaas. Mocht je niets kunnen krijgen naar je smaak, mail altijd geheel vrijblijvend om te zien waarmee ik je zou kunnen helpen. Of als je foto’s wilt zien en een prijslijst, shoot gerust.Soms komen er tussendoor ook units vrij, vandaar…Succes met je voorbereidingen hoor!!!
Ik weet ook nog een hele leuke kamer voor je. Je kan hem eventueel delen met iemand, daar is die groot genoeg voor. Interesse? Mail me dan even, [EMAIL=“p_a_v@hotmail.com”]p_a_v@hotmail.com