Job en huurhuisje gevraagd in de provence

Hoi, ik ben Mikki, 47 jaar, gescheiden.
Mijn leven heeft grote ups en grote downs gekend … zo zijn er veel.
Momenteel ben ik woonachtig in de Algarve - Portugal. Maar met mijn kunst www.mikki-f.exto.be kom ik hier niet verder. Ik wil gaar terug naar zuid Frankrijk, het lieft naar ST.PAUL DE VENCE, gezien onbetaalbaar is een plekje in de haute provence even goed.
Ben dus op zoek naar mensen die mij willen helpen met een huurhuisje op jaar basis. Ik ben van plan om begin 2011 daar definitief te gaan wonen. Misschien wil er iemand huisgenote zijn en de kosten delen.
Heeft iemand een job voor mij: ik ben 4 talig, heb 27 jaar ervaring in de verkoop en heb 4 jaar met succes een B&B gerund, ben steeds zelfstandig geweest, ik kook goed, heb een goede notie van vereenvoudigde boekhouding, ben sociaal en welbespraakt.
Ik wou ook graag informatie hoe ik mijn auto moet importeren, hoe zit het met de sociale zekerheid, de gezondheidszorg, statuut van kunstenares …
Alvast bedankt voor jullie hulp:wereld:

Dag Mikki,

Lees je advertentie maar zie dat die al jaar oud is…
Waarschijnlijk ben je al voorzien?
Mocht het niet zo zijn en mocht je contact op willen nemen, wil je dan mail sturen naar [EMAIL=“Enjoy.l@live.nl”]Enjoy.l@live.nl

Ben 54 jr. Nederlandse Brabander die meer en meer in Z Frankrijk vertoeft maar graag weer dingen omhanden heeft en dus overal voor open staat.

met hartelijke groet,
Ad