Japan Timeline (info uit de 47 prefecturen)

Japan Timeline bundelt, naar eigen zeggen, de reisinformatie die door de 47 prefecturen de wereld in wordt gestuurd.

“The newest information that the local governments provided in one website.
A website that provides traveling information of the 47 prefectures in Japan for the travel agencies from overseas.”

Wel handig voor een leek als ik die niet met al die namen goochelt :wink: : de site is ingedeeld in prefecturen, met onderliggend een kaartje waarop de ligging is aangeduid.

Tja, eigenlijk is dit wel een commerciële website. Maakt deel uit van FREEPLUS Inc. (Japan Inbound Tourism Land Operating Business - Internet Media Business)

@WizardOfOss : aarzel vooral niet om deze site desgewenst te wippen, mocht je de geboden info onvoldoende relevant vinden.

2 likes

Niet de meest overzichtelijke site (wel als je zoekt op plaats, maar daarna is het toch doorklikken door een lange lijst items), maar het commerciële aspect voert niet de boventoon en de site biedt uiteindelijk toch een hoop informatie over actuele evenementen. Wees gerust, hij mag blijven :biggrin:

Ach, ik zoek en documenteer me naarstig verder.
Ooit lukt het me zo wellicht wel om mijn partner te overtuigen om mee naar Japan te trekken …

Dat kan toch niet zo moeilijk zijn? En anders gewoon een vlucht boeken: “verrassing!” :biggrin:

Jupz ! Goed idee …